בינתיים, מהפגישה שלנו איתה ומשיחות הטלפון, אני יכולה להגיד לך שהיא קודם כל מקסימה ביותר! גם אנחנו רוצים לידה ללא אפידורל וכו'. אז לגבי הגישה של רותי - ראשית, היא היוזמת והמובילה של כל ההשתלמויות ההוליסטיות שעברו המיילדות בלניאדו, היא גם מדריכת הקורס הכנה ההוליסטי של ביה"ח (לא עשיתי אצלה, כי אני לא מהאזור והיא עצמה המליצה על גילה רונאל (!) אצלה עשינו בסוף (פרטי)). היא אמרה לנו שנדיר שהיא חתכה מישהי וביקשה שנביא חצי ליטר (!) שמן שקדים. היא לא משתמשת במוניטור במהלך הלידה, ומעולם לא הציעה אפידורל ליולדת. אני הזמנתי אצלה לידה גם כן סביב שבוע 26-28 (לא זוכרת בדיוק), אבל היא היתה מאד אדיבה ונתנה לי 3 שבועות להודיע לה.
אבל סה"כ אני לא מייעצת לך לבחור בה, אלא לנסות להיפגש איתה ואולי גם עם אביגיל וללכת על תחושת ה"כימיה" ביניכם. אני משוכנעת שאביגיל היא לא פחות נהדרת לפי מה ששמעתי עליה מהפורום (את רונית אני לא מכירה).
חוץ מזה בנוגע ללידה פיזיולוגית, התחושה האישית שלי היא, שצריך להתכונן ללידה כזו היטב, כי צריך "לעבוד" בה ממש בצוות. לי כל ההכנות (קורס טוב, המון ידע מקריאה/נשים שעברו את החוויה, עיסוי פרינאום, שיחת הבהרת ציפיות עם זוגי ובכלל לדבר המון על הציפיות והתחושות של כ"א בנושא, הליכה ותנועתיות פרו-אגן מוגברת לקראת הלידה (סקס, כדור פיזיו, תרגילים עם בנזוגי), מודעות לרגשות שעולים בקשר לכל זה וביטויים החוצה וכו' וכו') - כל אלה מאד עוזרים לי להרגשה שאם אחרי כל זה משהו ישתבש או לא ילך בתיאום עם התסריט הפנטסטי שלנו - לפחות אדע שעשיתי הכל, אבל ה-כ-ל כדי שזה יצליח. אני מאמינה שידיעה כזו תעזור לנו להשלים עם שינויים ביתר קלות.
מאחלת לך הצלחה ענקית והגשמת חלום גדול.
|
תוכן התגובה:
|