פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 13:50 עמית עתדת מאת:
אני מתעתדת ללדת עם רותי בשבוע הבא... כותרת:
בינתיים, מהפגישה שלנו איתה ומשיחות הטלפון, אני יכולה להגיד לך שהיא קודם כל מקסימה ביותר! גם אנחנו רוצים לידה ללא אפידורל וכו'. אז לגבי הגישה של רותי - ראשית, היא היוזמת והמובילה של כל ההשתלמויות ההוליסטיות שעברו המיילדות בלניאדו, היא גם מדריכת הקורס הכנה ההוליסטי של ביה"ח (לא עשיתי אצלה, כי אני לא מהאזור והיא עצמה המליצה על גילה רונאל (!) אצלה עשינו בסוף (פרטי)). היא אמרה לנו שנדיר שהיא חתכה מישהי וביקשה שנביא חצי ליטר (!) שמן שקדים. היא לא משתמשת במוניטור במהלך הלידה, ומעולם לא הציעה אפידורל ליולדת.
אני הזמנתי אצלה לידה גם כן סביב שבוע 26-28 (לא זוכרת בדיוק), אבל היא היתה מאד אדיבה ונתנה לי 3 שבועות להודיע לה.

אבל סה"כ אני לא מייעצת לך לבחור בה, אלא לנסות להיפגש איתה ואולי גם עם אביגיל וללכת על תחושת ה"כימיה" ביניכם. אני משוכנעת שאביגיל היא לא פחות נהדרת לפי מה ששמעתי עליה מהפורום (את רונית אני לא מכירה).

חוץ מזה בנוגע ללידה פיזיולוגית, התחושה האישית שלי היא, שצריך להתכונן ללידה כזו היטב, כי צריך "לעבוד" בה ממש בצוות. לי כל ההכנות (קורס טוב, המון ידע מקריאה/נשים שעברו את החוויה, עיסוי פרינאום, שיחת הבהרת ציפיות עם זוגי ובכלל לדבר המון על הציפיות והתחושות של כ"א בנושא, הליכה ותנועתיות פרו-אגן מוגברת לקראת הלידה (סקס, כדור פיזיו, תרגילים עם בנזוגי), מודעות לרגשות שעולים בקשר לכל זה וביטויים החוצה וכו' וכו') - כל אלה מאד עוזרים לי להרגשה שאם אחרי כל זה משהו ישתבש או לא ילך בתיאום עם התסריט הפנטסטי שלנו - לפחות אדע שעשיתי הכל, אבל ה-כ-ל כדי שזה יצליח. אני מאמינה שידיעה כזו תעזור לנו להשלים עם שינויים ביתר קלות.

מאחלת לך הצלחה ענקית והגשמת חלום גדול.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  21:01 לא יודעת הרבה. שמעתי שרות פדידה מעולה (ל"ת) - ארזית
30/3/2003  21:57 ברוכה הבאה, אנא קיראי את התקנון ושימי לב לדיון הבא, - רזיאלה
31/3/2003  13:59 רות פדידה מ-ד-ה-י-מ-ה! - אלי
31/3/2003  14:07 תודה רבה רבה - שליק
31/3/2003  14:08 וואו, אלי, נשמע לא מהעולם הזה - עמית עתדת
31/3/2003  15:08 סיפור הלידה כבקשתכן - אלי
31/3/2003  16:32 אני קוראת את סיפור הלידה שלך - שליק
31/3/2003  23:31 אלי - סיפור מלא כוח ורוח...איזו מתנה נתנה לך אמך ונתת את לאמך - שרי
1/4/2003  13:22 אלי, איזה אשה את! איזה איכויות! אומץ, נחישות וכזה אמון בעצמך! - עמית עתדת
1/4/2003  20:32 תודה לכן מקסימות. מחמם את הלב. מקווה לקרוא את סיפורכן האישי בקרוב...(ל"ת) (ל"ת) - אלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש