|
1/4/2003 13:22
|
עמית עתדת
|
מאת:
|
|
אלי, איזה אשה את! איזה איכויות! אומץ, נחישות וכזה אמון בעצמך!
|
כותרת:
|
תודה תודה תודה על הסיפור המופלא שלך. כל כך חיזקת את ידי, את לא מתארת לעצמך כמה. מאחלת לכם שחייכם ייראו כמו הלידה הזו, ושתזכי להיוולד מחדש בעצמך אינסוף פעמים בחייך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|