פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/3/2003 22:39 angel מאת:
זה רעיון מעולה אבל אין לי מושג כעקרון מה לקנות למשל- כותרת:
חולצות שמלבישים מהראש או רק כאלה עם תיק-תקים? (נראה לי מפחיד בהתחלה להלביש דרך הראש...); לקנות רק בגדי גוף או גם מכנס מופרד מחולצה? כמה שכבות הם צריכים בהתחלה?
ובכלל כמה בגדים הם צריכים?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  21:17 פריז באמת יקרה עד דמעות, אבל נדמה לי שבסניף המרכזי של "טאטי" יש סיכוי למצוא ביגוד במחירים מגוחכים, גם לתינוקות. לא? (ל"ת) - אמא הותיקה
30/3/2003  22:54 נכון שבהתחלה מפחיד להלביש דרך הראש - אמא 11
30/3/2003  22:58 אני לא יודעת אם המשפחה שם - לירון
30/3/2003  22:58 בגדים להתחלה - סאלוש
31/3/2003  00:55 תודה תודה תודה - angel
31/3/2003  11:55 כמה שכבות - צורית
31/3/2003  14:00 אז אפרופו בגדים, מה להלביש תינוקת שעתידה להיוולד בשבוע הבא? - עמית עתדת
31/3/2003  14:15 מה להלביש לתינוק באביב - ענת ב
31/3/2003  14:26 תיקון להודעתי לעיל... - ענת ב
31/3/2003  14:32 מתעתדת יקרה - צורית
31/3/2003  14:38 ענת וצורית - תודה גדולה, עזרתן המון! - עמית עתדת
31/3/2003  14:46 בשמחה, - ענת ב
31/3/2003  15:18 אני מאוד אוהבת בגד גוף מעל רגלית - מעיין של ליב
31/3/2003  15:43 הכי חשוב- להתסכל על הילד! אומנם ילדתי ביולי - לירון
31/3/2003  15:44 כמובן שהתכוונתי לכתוב להסתכל. אוף כמה שזה מתסכל...:-) (ל"ת) - לירון
31/3/2003  15:46 תודה, תודה. וענת, צירפתי את האימייל... (ל"ת) - עמית עתדת
31/3/2003  15:56 למתעדת - יכולה לומר לך מה אנחנו עושים - סאלוש
31/3/2003  16:47 זה פשוט מדהים - - angel
31/3/2003  17:55 מת-עתדת יקרה, שיהיה בהצלחה ובשעה טובה!!! (ל"ת) - נועה
1/4/2003  08:26 ועוד טיפ אחד - עדה
1/4/2003  14:16 תודה לכולן! ולANGEL, אני דוקא מקנאה בך שאת בפריז... - עמית עתדת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש