|
31/3/2003 15:56
|
סאלוש
|
מאת:
|
|
למתעדת - יכולה לומר לך מה אנחנו עושים
|
כותרת:
|
אישית אני לא מתה על פלנל לשכבה תחתונה (כך מעצמי). מעדיפה טריקו עבה. שכבה עליונה טריקו עבה או פליס. שמיכה - עדיין ישנה עם פליס (בחיפה. בתל אביב שמתי שמיכה עם מילוי).
טמפרטורה - אומרים 21 עד 24 אבל לפעמים גם קצת פחות זה בסדר (20 מעלות) אם לבושים טוב. ממליצה לקנות מדחום ולפעול לפיו למספר שבועות, ואח"כ כבר תקבלי לבד את התחושה של הטמפרטורה (ושל עוד הרבה דברים :) וחלק אף פעם לא תדעי :)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|