פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 15:56 סאלוש מאת:
למתעדת - יכולה לומר לך מה אנחנו עושים כותרת:
אישית אני לא מתה על פלנל לשכבה תחתונה (כך מעצמי). מעדיפה טריקו עבה. שכבה עליונה טריקו עבה או פליס. שמיכה - עדיין ישנה עם פליס (בחיפה. בתל אביב שמתי שמיכה עם מילוי).

טמפרטורה - אומרים 21 עד 24 אבל לפעמים גם קצת פחות זה בסדר (20 מעלות) אם לבושים טוב. ממליצה לקנות מדחום ולפעול לפיו למספר שבועות, ואח"כ כבר תקבלי לבד את התחושה של הטמפרטורה (ושל עוד הרבה דברים :) וחלק אף פעם לא תדעי :)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2003  21:17 פריז באמת יקרה עד דמעות, אבל נדמה לי שבסניף המרכזי של "טאטי" יש סיכוי למצוא ביגוד במחירים מגוחכים, גם לתינוקות. לא? (ל"ת) - אמא הותיקה
30/3/2003  22:39 זה רעיון מעולה אבל אין לי מושג כעקרון מה לקנות למשל- - angel
30/3/2003  22:54 נכון שבהתחלה מפחיד להלביש דרך הראש - אמא 11
30/3/2003  22:58 אני לא יודעת אם המשפחה שם - לירון
30/3/2003  22:58 בגדים להתחלה - סאלוש
31/3/2003  00:55 תודה תודה תודה - angel
31/3/2003  11:55 כמה שכבות - צורית
31/3/2003  14:00 אז אפרופו בגדים, מה להלביש תינוקת שעתידה להיוולד בשבוע הבא? - עמית עתדת
31/3/2003  14:15 מה להלביש לתינוק באביב - ענת ב
31/3/2003  14:26 תיקון להודעתי לעיל... - ענת ב
31/3/2003  14:32 מתעתדת יקרה - צורית
31/3/2003  14:38 ענת וצורית - תודה גדולה, עזרתן המון! - עמית עתדת
31/3/2003  14:46 בשמחה, - ענת ב
31/3/2003  15:18 אני מאוד אוהבת בגד גוף מעל רגלית - מעיין של ליב
31/3/2003  15:43 הכי חשוב- להתסכל על הילד! אומנם ילדתי ביולי - לירון
31/3/2003  15:44 כמובן שהתכוונתי לכתוב להסתכל. אוף כמה שזה מתסכל...:-) (ל"ת) - לירון
31/3/2003  15:46 תודה, תודה. וענת, צירפתי את האימייל... (ל"ת) - עמית עתדת
31/3/2003  16:47 זה פשוט מדהים - - angel
31/3/2003  17:55 מת-עתדת יקרה, שיהיה בהצלחה ובשעה טובה!!! (ל"ת) - נועה
1/4/2003  08:26 ועוד טיפ אחד - עדה
1/4/2003  14:16 תודה לכולן! ולANGEL, אני דוקא מקנאה בך שאת בפריז... - עמית עתדת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש