פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2003 17:55
נועה
מאת:
מת-עתדת יקרה, שיהיה בהצלחה ובשעה טובה!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2003 21:17
פריז באמת יקרה עד דמעות, אבל נדמה לי שבסניף המרכזי של "טאטי" יש סיכוי למצוא ביגוד במחירים מגוחכים, גם לתינוקות. לא? (ל"ת)
-
אמא הותיקה
30/3/2003 22:39
זה רעיון מעולה אבל אין לי מושג כעקרון מה לקנות למשל-
-
angel
30/3/2003 22:54
נכון שבהתחלה מפחיד להלביש דרך הראש
-
אמא 11
30/3/2003 22:58
אני לא יודעת אם המשפחה שם
-
לירון
30/3/2003 22:58
בגדים להתחלה
-
סאלוש
31/3/2003 00:55
תודה תודה תודה
-
angel
31/3/2003 11:55
כמה שכבות
-
צורית
31/3/2003 14:00
אז אפרופו בגדים, מה להלביש תינוקת שעתידה להיוולד בשבוע הבא?
-
עמית עתדת
31/3/2003 14:15
מה להלביש לתינוק באביב
-
ענת ב
31/3/2003 14:26
תיקון להודעתי לעיל...
-
ענת ב
31/3/2003 14:32
מתעתדת יקרה
-
צורית
31/3/2003 14:38
ענת וצורית - תודה גדולה, עזרתן המון!
-
עמית עתדת
31/3/2003 14:46
בשמחה,
-
ענת ב
31/3/2003 15:18
אני מאוד אוהבת בגד גוף מעל רגלית
-
מעיין של ליב
31/3/2003 15:43
הכי חשוב- להתסכל על הילד! אומנם ילדתי ביולי
-
לירון
31/3/2003 15:44
כמובן שהתכוונתי לכתוב להסתכל. אוף כמה שזה מתסכל...:-) (ל"ת)
-
לירון
31/3/2003 15:46
תודה, תודה. וענת, צירפתי את האימייל... (ל"ת)
-
עמית עתדת
31/3/2003 15:56
למתעדת - יכולה לומר לך מה אנחנו עושים
-
סאלוש
31/3/2003 16:47
זה פשוט מדהים -
-
angel
1/4/2003 08:26
ועוד טיפ אחד
-
עדה
1/4/2003 14:16
תודה לכולן! ולANGEL, אני דוקא מקנאה בך שאת בפריז...
-
עמית עתדת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש