פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2003 22:52
מרב ב
מאת:
כן. לוחצים ומושכים קדימה. כמובן שלא שכיבה לגמרי אלא חצי שכיבה חצי ישיבה. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
1/4/2003 10:01
וזה נוח ? אצלי כאילובית הכסא יוצא קצת מהמושב ... (ל"ת)
-
מאי
1/4/2003 11:46
לא זה לא
-
מרב ב
1/4/2003 11:50
זהו שאני "חסכתי " וקניתי איוונפלאו ואני חוששת שכנראה טעיתי בבחירה...אז את אומרת שהאיוונפלאו לא זז שמשנים תנוחה ? טוב ננסה שוב.. (ל"ת)
-
מאי
1/4/2003 23:57
מאי - התכוונתי שהוא לא נוח לעומת המקסי קוזי (ל"ת)
-
מרב ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש