פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2003 22:52 מרב ב מאת:
כן. לוחצים ומושכים קדימה. כמובן שלא שכיבה לגמרי אלא חצי שכיבה חצי ישיבה. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  10:01 וזה נוח ? אצלי כאילובית הכסא יוצא קצת מהמושב ... (ל"ת) - מאי
1/4/2003  11:46 לא זה לא - מרב ב
1/4/2003  11:50 זהו שאני "חסכתי " וקניתי איוונפלאו ואני חוששת שכנראה טעיתי בבחירה...אז את אומרת שהאיוונפלאו לא זז שמשנים תנוחה ? טוב ננסה שוב.. (ל"ת) - מאי
1/4/2003  23:57 מאי - התכוונתי שהוא לא נוח לעומת המקסי קוזי (ל"ת) - מרב ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש