פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/4/2003 17:06 ג מאת:
לחכות כותרת:
רופא הנשים שלי המליץ לי לחכות 3 חודשים. מאותה סיבה. הוא אמר שזה מעלה את הסיכוי להפלה נוספת. אני לא חיכיתי כי הייתי מאוד קצרת סבלנות, למרות הנסיוינות לא מכמסתי להיריון בתקופה זו.
בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
31/3/2003  23:02 לגבי הפלה - מרב ב
31/3/2003  23:36 אפשר - ערן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש