פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/4/2003 23:03 ענת ב מאת:
פולינה, את שמאלית? (יד דומיננטית, לא השקפה פוליטית...) כותרת:
כי הנטייה שלי לשאת את הדר על מותן שמאל נבעה והתבססה מהצורך והרצון להשאיר את יד ימין (הדומיננטית שלי) פנוייה. כך גם שד שמאל היה עדיף...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  09:04 הי עינת (קצת ארוך) - רוית
1/4/2003  18:46 תודה רבה רוית!! ענת, אשמח אם תוכלי להתיחס גם ! (ל"ת) (ל"ת) - עינת
1/4/2003  22:58 כמה תשובות לעינת - ענת סימון
2/4/2003  09:46 לענת סימון - שאלה לגבי יד דומיננטית - מיכל ל
2/4/2003  10:29 עוד לענת סימון, רגל דומינטית בירידה במדרגות - ענת ב
2/4/2003  22:33 ויובל מוכנה תמיד להיות *רק* על מותן ימין.... (השקפות פוליטיות מבית סבא???).... (ל"ת) - פולינה
3/4/2003  08:37 אז זהו שבדיוק להיפך - פולינה
4/4/2003  05:42 תודה רבה לענת ולכולכן! (לא הייתי כאן ביומיים האחרונים) (ל"ת) - עינת
7/4/2003  18:15 התשובות של ענת סימון נמצאות בדיון שבפנים - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש