פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/4/2003 08:37 פולינה מאת:
אז זהו שבדיוק להיפך כותרת:
שמת אותה תמיד על מותן ימין כי זו היד החזקה והזרוע הנטויה...
על מותן שמאל גם לי לא היה נוח.
ואת יודעת מה - עכשיו כשאני חושבת על זה - גם ציצי ימין הוא המועדף על יובל.

מעניין.

פולינה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  09:04 הי עינת (קצת ארוך) - רוית
1/4/2003  18:46 תודה רבה רוית!! ענת, אשמח אם תוכלי להתיחס גם ! (ל"ת) (ל"ת) - עינת
1/4/2003  22:58 כמה תשובות לעינת - ענת סימון
2/4/2003  09:46 לענת סימון - שאלה לגבי יד דומיננטית - מיכל ל
2/4/2003  10:29 עוד לענת סימון, רגל דומינטית בירידה במדרגות - ענת ב
2/4/2003  22:33 ויובל מוכנה תמיד להיות *רק* על מותן ימין.... (השקפות פוליטיות מבית סבא???).... (ל"ת) - פולינה
2/4/2003  23:03 פולינה, את שמאלית? (יד דומיננטית, לא השקפה פוליטית...) - ענת ב
4/4/2003  05:42 תודה רבה לענת ולכולכן! (לא הייתי כאן ביומיים האחרונים) (ל"ת) - עינת
7/4/2003  18:15 התשובות של ענת סימון נמצאות בדיון שבפנים - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש