|
3/4/2003 08:37
|
פולינה
|
מאת:
|
|
אז זהו שבדיוק להיפך
|
כותרת:
|
שמת אותה תמיד על מותן ימין כי זו היד החזקה והזרוע הנטויה... על מותן שמאל גם לי לא היה נוח. ואת יודעת מה - עכשיו כשאני חושבת על זה - גם ציצי ימין הוא המועדף על יובל.
מעניין.
פולינה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|