פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/4/2003 16:15 לולו מאת:
למה לא לקרוא לילד בשמו במיוחד שמדובר מראש בפורום שכזה לכל איבר ניתן שם. כן, כן מפליא אבל גם לאישה כך ש"למטה"=וגינה/פות וכדי להפנים בטח שלא להתבייש אלא להתגאות ותחשבי על זה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  11:08 דומה אך שונה - גם אני
1/4/2003  17:33 לולו, תגובתך לא נעימה. ואגב- נכנסת לתוכן התגובה? כי שם יש תאור הרבה יותר מדויק - ##
1/4/2003  18:16 פיתרון אפשרי - שוז
1/4/2003  19:54 ##, עמך ועמכן הסליחה (ל"ת) - לולו
2/4/2003  00:46 פטריה? (ל"ת) - שרה
2/4/2003  04:13 חולקת על דעתה של שוז. שמן נבט חיטה יכול להזיק במידה ומדובר בפטריה. - שרון-ש
2/4/2003  10:20 תודה לשוז, הוקל לי - גם אני
2/4/2003  10:27 נתנו לי בסוף תרופה לגרד חיצוני טבעקורטן או משהו דומה - שורף לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש