פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
1/4/2003 18:16
שוז
מאת:
פיתרון אפשרי
כותרת:
בסיום המקלחת לאחר ששטפת את המקום מרחי שמן שקדים או נבט החיטה המקום ירגע.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
1/4/2003 11:08
דומה אך שונה
-
גם אני
1/4/2003 16:15
למה לא לקרוא לילד בשמו במיוחד שמדובר מראש בפורום שכזה לכל איבר ניתן שם. כן, כן מפליא אבל גם לאישה כך ש"למטה"=וגינה/פות וכדי להפנים בטח שלא להתבייש אלא להתגאות ותחשבי על זה (ל"ת)
-
לולו
1/4/2003 17:33
לולו, תגובתך לא נעימה. ואגב- נכנסת לתוכן התגובה? כי שם יש תאור הרבה יותר מדויק
-
##
1/4/2003 19:54
##, עמך ועמכן הסליחה (ל"ת)
-
לולו
2/4/2003 00:46
פטריה? (ל"ת)
-
שרה
2/4/2003 04:13
חולקת על דעתה של שוז. שמן נבט חיטה יכול להזיק במידה ומדובר בפטריה.
-
שרון-ש
2/4/2003 10:20
תודה לשוז, הוקל לי
-
גם אני
2/4/2003 10:27
נתנו לי בסוף תרופה לגרד חיצוני טבעקורטן או משהו דומה
-
שורף לי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש