פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/4/2003 10:36 גילי אבישי מאת:
קודם כל מסוכן לך!!! כותרת:
חוסר בויטמין B12 בעייתי ויש לנקוט אמצעים במידי לחדש את "המלאי"! הזריקות אינן מסוכנות כלל ועיקר למרות שאני שמעתי פעם מנטורופט שספיגתן פחות טובה משל טבליות המציצה התת לשוניות כמו למשל של סולגאר.אל תדאגי להריון אבל טפלי בעצמך!הצלחה ובריאות איתנה! דרך אגב גם נשים לא צמחוניות מוצאות את עצמן הרבה פעמים ,בדיוק בשבוע שלך שהוא המועד לפורענות (!),במחסור ככה שאין לך מה להאשים את הצמחונות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  10:41 עוד שאלה באותו נושא: האם אפשר לקחת תוספי ברזל ו/או B12 על דעת עצמי? (ל"ת) - קצת היפוכונדרית
1/4/2003  10:53 בהריון הקודם קיבלתי זריקות B12 (ארבע) - טלטל
1/4/2003  11:23 גם חברה שלי מקבלת זריקות B12 - אסנת ש.
2/4/2003  00:37 מה עם ביצים? - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש