חוסר בויטמין B12 בעייתי ויש לנקוט אמצעים במידי לחדש את "המלאי"! הזריקות אינן מסוכנות כלל ועיקר למרות שאני שמעתי פעם מנטורופט שספיגתן פחות טובה משל טבליות המציצה התת לשוניות כמו למשל של סולגאר.אל תדאגי להריון אבל טפלי בעצמך!הצלחה ובריאות איתנה! דרך אגב גם נשים לא צמחוניות מוצאות את עצמן הרבה פעמים ,בדיוק בשבוע שלך שהוא המועד לפורענות (!),במחסור ככה שאין לך מה להאשים את הצמחונות.
|
תוכן התגובה:
|