פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
1/4/2003 10:53
טלטל
מאת:
בהריון הקודם קיבלתי זריקות B12 (ארבע)
כותרת:
בשבוע שלושים ומשהו ולא היתה שום בעיה לי או לעובר (היום ילד, בן שלוש עוד מעט).
אני לא צמחונית אבל ספירות הדם שלי היו "לא איי-איי-איי" בהריון, למרות שלקחתי ברזל. כשמצאנו שהבעיה היא B12 קיבלתי את הזריקות בהנחית הרופא.
תרגישי טוב,
טל.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
1/4/2003 10:36
קודם כל מסוכן לך!!!
-
גילי אבישי
1/4/2003 10:41
עוד שאלה באותו נושא: האם אפשר לקחת תוספי ברזל ו/או B12 על דעת עצמי? (ל"ת)
-
קצת היפוכונדרית
1/4/2003 11:23
גם חברה שלי מקבלת זריקות B12
-
אסנת ש.
2/4/2003 00:37
מה עם ביצים?
-
שרה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש