פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
1/4/2003 10:53 טלטל מאת:
בהריון הקודם קיבלתי זריקות B12 (ארבע) כותרת:
בשבוע שלושים ומשהו ולא היתה שום בעיה לי או לעובר (היום ילד, בן שלוש עוד מעט).
אני לא צמחונית אבל ספירות הדם שלי היו "לא איי-איי-איי" בהריון, למרות שלקחתי ברזל. כשמצאנו שהבעיה היא B12 קיבלתי את הזריקות בהנחית הרופא.
תרגישי טוב,
טל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/4/2003  10:36 קודם כל מסוכן לך!!! - גילי אבישי
1/4/2003  10:41 עוד שאלה באותו נושא: האם אפשר לקחת תוספי ברזל ו/או B12 על דעת עצמי? (ל"ת) - קצת היפוכונדרית
1/4/2003  11:23 גם חברה שלי מקבלת זריקות B12 - אסנת ש.
2/4/2003  00:37 מה עם ביצים? - שרה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש