פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/4/2003 22:16 ורד מאת:
כל מה שאני יכולה להגיד לך כותרת:
זה שכשעמליה היתה בת 4 חודשים חזרנו מחופשה של עשרה ימים בארה"ב, ושבועיים מאוחר יותר היא השתלבה במשפחתון, שבו היא נמצאת עד היום. לא נרשמה מצידה שום תלונה רשמית או אחרת. אם נראה לך שבנך חזר למסלול שהיה בו קודם (פלוס מינוס, כי הם במילא כל הזמן משתנים) אז שווה לנסות את התינוקיה. את תרגשי לבד אם משהו לא עובד. לא שווה לבזבז כ"כ הרבה אנרגיה על ספקולציות בטרם מעשה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/4/2003  23:26 אותו למה למה למה................. (ל"ת) - אלמונית
4/4/2003  19:20 אלמונית - זה לא תורם לדיון - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש