זה שכשעמליה היתה בת 4 חודשים חזרנו מחופשה של עשרה ימים בארה"ב, ושבועיים מאוחר יותר היא השתלבה במשפחתון, שבו היא נמצאת עד היום. לא נרשמה מצידה שום תלונה רשמית או אחרת. אם נראה לך שבנך חזר למסלול שהיה בו קודם (פלוס מינוס, כי הם במילא כל הזמן משתנים) אז שווה לנסות את התינוקיה. את תרגשי לבד אם משהו לא עובד. לא שווה לבזבז כ"כ הרבה אנרגיה על ספקולציות בטרם מעשה
|
תוכן התגובה:
|