פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/4/2003 20:17 אמאמה מאת:
למודאגת כותרת:
אבק יש בכל חור ואין מה לנסות ןלייצר ילד סטרילי משום שבסוף זה יהיה לרעתו.
אני לא אומרת לדחוף בכח למקום מלוכלך אבל כל תינוק ייזחל מתיישהו על שטיח...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/4/2003  16:49 אין לי תשובה לגבי זה, אבל אולי תחליפו את המזרון של הילדה למשהו יותר קשיח? (ל"ת) - לירון
3/4/2003  16:55 גם אני לא יודעת לגבי הפריחה אבל יותר הציק לי שלא טוב לה לישון במיטה - אורלי של ליאור
3/4/2003  19:04 על קרדית האבק שמעת? השטיח הוא כר להתפתחות חיידקים ושאר מזיקים, ולא משנה כמה תשאב. ממש לא מומלץ להניח עליו את הראש.. (ל"ת) - המודאגת
5/4/2003  01:07 אמאמה יקרה, יש הבדל בין זחילה לבין שינה. וישנם שטיחים העשויים מבד כותנה שניתן לכבס במכונה. (ל"ת) - המודאגת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש