בנסיבות זמניות אני קצת מנוטרלת ונראה לי שלכן אזדקק ליותר עזרה- שאלה- האם יש מישהי או שתיים או שלוש שיכולות להתארגן על הכנת סנדביצונים קטנים בבוקר הכנס על מנת שכולנו נוכל לאכול ולו באופן סמלי? אני יכולה לממן בעזרת אחד המציגים רכישה -לא מופרזת של לחמים וממרחים וירקות ו-תגידו מה צריך - הצעות אחרות יתקבלו בברכה. מיים יסופקו לאורך כל הארוע על ידי נביעות.
צריך לדאוג לשולחן ההרשמה. מאמינה שיגיעו הרבה מצטרפים חדשים והייתי רוצה שננהל רישום יעיל -החתמה על עצומה ובעיקר אם נצליח מילוי במקום של טפסי הצטרפות על גבי לפטופ. שגית תיקח אחריות על התפקיד הזה- אנחנו נשודרג מעכשיו לרישום אלקטרוני מסוגנן- התוכנה בהרצה אולם בקרוב ממש תתחיל לפעול -כיאה לתנועה רצינית.
בעמדה נחלק גם חוברות חדשות שאנחנו מפיקים לכנס -אולי נבקש תרומה סמלית על כל חוברת. בכל אופן צריך שמשהו יקח אחריות גם על המקום הזה.
מה עוד? תיאום עם בעל האולם ועם המציגים - בנתיים -אעביר אחריות זו לרוקסן. ביום הכנס אני מניחה שתתרגש קצת מההרצאה ואולי תזדקק לעזרה- יש לנו הרבה מציגים ו-אה כן -אם יש לכן שולנות עם רגליות מתקפלות ותוכלו להביא שולחן כזה -זה בהחלט יועיל - אשמח כמובן אם תודיעו לי מראש וכך אהיה יותר רגועה.
מה עוד? לא יודעת. אולי הכל כבר יתארגן מעצמו.
תתקשרו 09-8665686 או שילחו מיילים ועכשיו אני חוזרת לשכב
|
תוכן התגובה:
|