פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/4/2003 19:44 נירית שפירא מאת:
מתפרצת עם בקשה- לכנס הקרוב של נשימקו בשישי הבא -צריכים עזרה באירגון כותרת:
בנסיבות זמניות אני קצת מנוטרלת ונראה לי שלכן אזדקק ליותר עזרה-
שאלה- האם יש מישהי או שתיים או שלוש שיכולות להתארגן על הכנת סנדביצונים קטנים בבוקר הכנס על מנת שכולנו נוכל לאכול ולו באופן סמלי?
אני יכולה לממן בעזרת אחד המציגים רכישה -לא מופרזת של לחמים וממרחים וירקות ו-תגידו מה צריך - הצעות אחרות יתקבלו בברכה. מיים יסופקו לאורך כל הארוע על ידי נביעות.

צריך לדאוג לשולחן ההרשמה. מאמינה שיגיעו הרבה מצטרפים חדשים והייתי רוצה שננהל רישום יעיל -החתמה על עצומה ובעיקר אם נצליח מילוי במקום של טפסי הצטרפות על גבי לפטופ. שגית תיקח אחריות על התפקיד הזה- אנחנו נשודרג מעכשיו לרישום אלקטרוני מסוגנן- התוכנה בהרצה אולם בקרוב ממש תתחיל לפעול -כיאה לתנועה רצינית.

בעמדה נחלק גם חוברות חדשות שאנחנו מפיקים לכנס -אולי נבקש תרומה סמלית על כל חוברת. בכל אופן צריך שמשהו יקח אחריות גם על המקום הזה.

מה עוד? תיאום עם בעל האולם ועם המציגים - בנתיים -אעביר אחריות זו לרוקסן. ביום הכנס אני מניחה שתתרגש קצת מההרצאה ואולי תזדקק לעזרה- יש לנו הרבה מציגים ו-אה כן -אם יש לכן שולנות עם רגליות מתקפלות ותוכלו להביא שולחן כזה -זה בהחלט יועיל - אשמח כמובן אם תודיעו לי מראש וכך אהיה יותר רגועה.

מה עוד? לא יודעת. אולי הכל כבר יתארגן מעצמו.

תתקשרו 09-8665686 או שילחו מיילים ועכשיו אני חוזרת לשכב

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/4/2003  20:11 פרופסור גולדנברג: - אמא1
3/4/2003  20:32 האם מישהי שמעה או מכירה מחלת עור בשם: נומולר אקזמה??? - טלי א.
3/4/2003  20:36 אסטמה של העור - פושיקית
3/4/2003  20:52 פושיקית- תודה. אבל היינו היום אצל הרופא או יותר נכון יועץ של מכבי לעור ילדים - טלי א.
3/4/2003  21:36 קורטיזון - פושיקית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש