פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/4/2003 20:52 טלי א. מאת:
פושיקית- תודה. אבל היינו היום אצל הרופא או יותר נכון יועץ של מכבי לעור ילדים כותרת:
והוא נתן לנו למרוח משחה שנקראת אנפלומיצין שזו משחה עם קצת קורטיזון בפנים.
יש לו לגיא מין כתם אדום על הלחי ליד האוזן, לפעמים הוא עם שלפוחיות ולפעמים יבש...וזה מגרד לו לפעמים.
הכתם הזה נמצא אצלו כבר משהו כמו חודשיים ו-2 רופאי עור איבחנו את זה כסבוריאה קלה. והיום היינו אצל יועץ עור לילדים שאמר שזה נומולר אקזמה, ונתן לנו את המשחה עם הקורטיזון כדי לדכא את הפצע הזה .
אז השאלות שלי הן כאלו:
האם המעט קורטיזון יכל להשפיע או יותר נכון מה הוא בעצם עושה?!?!
ושוב אם מישהי שמעה על זה או יכולה להפנות אותי למקום מסויים לקרוא על זה אשמח מאוד.
ודרך אגב, גם את האלידל ניסיתי- ולא עזר.
תודה
אביטל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/4/2003  19:44 מתפרצת עם בקשה- לכנס הקרוב של נשימקו בשישי הבא -צריכים עזרה באירגון - נירית שפירא
3/4/2003  20:11 פרופסור גולדנברג: - אמא1
3/4/2003  20:32 האם מישהי שמעה או מכירה מחלת עור בשם: נומולר אקזמה??? - טלי א.
3/4/2003  20:36 אסטמה של העור - פושיקית
3/4/2003  21:36 קורטיזון - פושיקית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש