והוא נתן לנו למרוח משחה שנקראת אנפלומיצין שזו משחה עם קצת קורטיזון בפנים. יש לו לגיא מין כתם אדום על הלחי ליד האוזן, לפעמים הוא עם שלפוחיות ולפעמים יבש...וזה מגרד לו לפעמים. הכתם הזה נמצא אצלו כבר משהו כמו חודשיים ו-2 רופאי עור איבחנו את זה כסבוריאה קלה. והיום היינו אצל יועץ עור לילדים שאמר שזה נומולר אקזמה, ונתן לנו את המשחה עם הקורטיזון כדי לדכא את הפצע הזה . אז השאלות שלי הן כאלו: האם המעט קורטיזון יכל להשפיע או יותר נכון מה הוא בעצם עושה?!?! ושוב אם מישהי שמעה על זה או יכולה להפנות אותי למקום מסויים לקרוא על זה אשמח מאוד. ודרך אגב, גם את האלידל ניסיתי- ולא עזר. תודה אביטל
|
תוכן התגובה:
|