ככה סתם נפלתי על כזה אוצר? זה שאין לה US זה בעיני רק יתרון, לא חיסרון, ומכיוון שאני ממילא עובדת בסביבה לא אכפת לי אם יתבטלו או ידחו תורים - אני לא באה במיוחד. אני אצלה מחר ואדווח ממקור ראשון. תודה-תודה-תודה!
אגב, ד"ר יעל ארבל לא מקבלת דרך "מכבי", נכון? חיפשתיה ולא מצאתיה במדריך השירותים.
|
תוכן התגובה:
|