להזליף מי מלח לאף של ילד זו פרוצדורה בכלל לא נעימה וגם אם הייתם מחליטים לעשות זאת - לא בטוח שהייתם עומדים בזה למול ה"כולה" נזלת הבלתי מאיימת. חישוב עלות תועלת פשוט. לגבי העיניים - חכו עם האנטיביוטיקה. תנסו כמה ימים לנקות את ההפרשות עם צמר גפן טבול בתמצית תה, או אפילו סתם במים רתוחים חמימים. להקפיד לנקות כל עין בפיסת צמר גפן נפרדת ולהעביר אותה מהצד של האף כלפי חוץ. זה לרב עובד, מנסיון.
|
תוכן התגובה:
|