פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/4/2003 10:31
ליאתיתי
מאת:
סאלוש, בקשר לדלקת בעין
כותרת:
חלב אם הוא תרופת פלא לעניין. תטבלי צמר גפן בחלבך המעולה, ונקי איתו את העין. אני לפעמים כשאני מרגישה שהעין שלי בדרך להידלק שמה חלב על האצבע ומלטפת איתה את העין. לי זה עוזר.
תרגישו טוב!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/4/2003 00:53
היי סאלוש
-
מרב ב
6/4/2003 01:23
אל תרגישי אשמה
-
ד"ר ליבוביץ
6/4/2003 07:42
הרופא כבר אמר את דברו ואני מסכימה, ובכל זאת אוסיף
-
עירית ל
6/4/2003 07:46
עכשיו קראתי אחורה וגיליתי שזו רופאה. אז עם הרופאה סליחה. (ל"ת)
-
עירית ל
6/4/2003 08:57
התינוק העיוור
-
תיתי
6/4/2003 10:17
מכשירי אדים
-
אמא של חזקי
6/4/2003 10:29
תיתי וד"ר ליבוביץ - אתן מקסימות ומרגיעות. ואם כבר, אז מגניבה שאלה לגבי רופאי ילדים
-
עמית קרבתלסוף
6/4/2003 10:48
מניקות - צריך לכתוב את זה בגדול - התרופה לדלקת בעין נמצאת אצלך!!!
-
אמא 11
6/4/2003 11:27
לעירית ל ולכולן - הניקוי הנכון של העיין הוא דווקא מהצד של הלחי לכיוון האף ולא להיפך
-
כלבובה
6/4/2003 12:15
הייתי היום אצל רופא עיניים
-
mirit
6/4/2003 12:24
סאלוש
-
עדי אמא של יובל
6/4/2003 12:59
גם אצלנו חלב אם עזר אבל יכול להיות שזה במקרים פשוטים (מן הסתם לא יעזור אם הגורם הוא תעלה סתומה...) (ל"ת)
-
אורלי של ליאור
6/4/2003 13:17
אורלי - דלקות חוזרות נגרמות לעתים בגלל תעלה סתומה, אבל עברו יופי עם טיפות אנטיביוטיות מתאימות. (ל"ת)
-
כלבובה
6/4/2003 14:11
כלבובה - דש חמה לאחיך הרופא. איך הוא יכול להתווכח עם המציאות?
-
אמא 11
6/4/2003 14:35
רגשות האשם לסל - וחסל, וחוות דעת שנייה, בבקשה
-
ענת ב
6/4/2003 18:16
אוי מקסימות
-
סאלוש
6/4/2003 18:31
ולמחליפת השמות הסדרתית :) - רפואה מיידית
-
סאלוש
7/4/2003 14:36
סאלוש תודה רבה. אני אמצא את הטלפון בדפי זהב. (ל"ת)
-
עמית קרבתלסוף
7/4/2003 16:18
לאח של כלבובה
-
דוידה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש