פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/4/2003 10:48
אמא 11
מאת:
מניקות - צריך לכתוב את זה בגדול - התרופה לדלקת בעין נמצאת אצלך!!!
כותרת:
פשוט להשפריץ להם לעין באמצע ההנקה, זה פשוט תרופת פלא. עובד יותר מהר מכל משחה!!!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/4/2003 00:53
היי סאלוש
-
מרב ב
6/4/2003 01:23
אל תרגישי אשמה
-
ד"ר ליבוביץ
6/4/2003 07:42
הרופא כבר אמר את דברו ואני מסכימה, ובכל זאת אוסיף
-
עירית ל
6/4/2003 07:46
עכשיו קראתי אחורה וגיליתי שזו רופאה. אז עם הרופאה סליחה. (ל"ת)
-
עירית ל
6/4/2003 08:57
התינוק העיוור
-
תיתי
6/4/2003 10:17
מכשירי אדים
-
אמא של חזקי
6/4/2003 10:29
תיתי וד"ר ליבוביץ - אתן מקסימות ומרגיעות. ואם כבר, אז מגניבה שאלה לגבי רופאי ילדים
-
עמית קרבתלסוף
6/4/2003 10:31
סאלוש, בקשר לדלקת בעין
-
ליאתיתי
6/4/2003 11:27
לעירית ל ולכולן - הניקוי הנכון של העיין הוא דווקא מהצד של הלחי לכיוון האף ולא להיפך
-
כלבובה
6/4/2003 12:15
הייתי היום אצל רופא עיניים
-
mirit
6/4/2003 12:24
סאלוש
-
עדי אמא של יובל
6/4/2003 12:59
גם אצלנו חלב אם עזר אבל יכול להיות שזה במקרים פשוטים (מן הסתם לא יעזור אם הגורם הוא תעלה סתומה...) (ל"ת)
-
אורלי של ליאור
6/4/2003 13:17
אורלי - דלקות חוזרות נגרמות לעתים בגלל תעלה סתומה, אבל עברו יופי עם טיפות אנטיביוטיות מתאימות. (ל"ת)
-
כלבובה
6/4/2003 14:11
כלבובה - דש חמה לאחיך הרופא. איך הוא יכול להתווכח עם המציאות?
-
אמא 11
6/4/2003 14:35
רגשות האשם לסל - וחסל, וחוות דעת שנייה, בבקשה
-
ענת ב
6/4/2003 18:16
אוי מקסימות
-
סאלוש
6/4/2003 18:31
ולמחליפת השמות הסדרתית :) - רפואה מיידית
-
סאלוש
7/4/2003 14:36
סאלוש תודה רבה. אני אמצא את הטלפון בדפי זהב. (ל"ת)
-
עמית קרבתלסוף
7/4/2003 16:18
לאח של כלבובה
-
דוידה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש