כנראה שזה בילט אין בלהיות אמא, לפתח רגשי אשמה. בטח גם אני הייתי מתייסרת אבל... למה זה טוב? ומי אמר שטיפות המלח היו עוזרות? כשליובל היתה נזלת מי מלח לא תרמו כלום, רק קצת קצת המשאף ובעיקר הנקה מרובה ואחרי 3 ימים זה עבר. אני מצטערת שאצלכם זה עבר גם לעין ולאוזן. שתהיה בריאה הקטנה.
|
תוכן התגובה:
|