פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 12:24 עדי אמא של יובל מאת:
סאלוש כותרת:
כנראה שזה בילט אין בלהיות אמא, לפתח רגשי אשמה. בטח גם אני הייתי מתייסרת אבל... למה זה טוב? ומי אמר שטיפות המלח היו עוזרות? כשליובל היתה נזלת מי מלח לא תרמו כלום, רק קצת קצת המשאף ובעיקר הנקה מרובה ואחרי 3 ימים זה עבר. אני מצטערת שאצלכם זה עבר גם לעין ולאוזן. שתהיה בריאה הקטנה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  00:53 היי סאלוש - מרב ב
6/4/2003  01:23 אל תרגישי אשמה - ד"ר ליבוביץ
6/4/2003  07:42 הרופא כבר אמר את דברו ואני מסכימה, ובכל זאת אוסיף - עירית ל
6/4/2003  07:46 עכשיו קראתי אחורה וגיליתי שזו רופאה. אז עם הרופאה סליחה. (ל"ת) - עירית ל
6/4/2003  08:57 התינוק העיוור - תיתי
6/4/2003  10:17 מכשירי אדים - אמא של חזקי
6/4/2003  10:29 תיתי וד"ר ליבוביץ - אתן מקסימות ומרגיעות. ואם כבר, אז מגניבה שאלה לגבי רופאי ילדים - עמית קרבתלסוף
6/4/2003  10:31 סאלוש, בקשר לדלקת בעין - ליאתיתי
6/4/2003  10:48 מניקות - צריך לכתוב את זה בגדול - התרופה לדלקת בעין נמצאת אצלך!!! - אמא 11
6/4/2003  11:27 לעירית ל ולכולן - הניקוי הנכון של העיין הוא דווקא מהצד של הלחי לכיוון האף ולא להיפך - כלבובה
6/4/2003  12:15 הייתי היום אצל רופא עיניים - mirit
6/4/2003  12:59 גם אצלנו חלב אם עזר אבל יכול להיות שזה במקרים פשוטים (מן הסתם לא יעזור אם הגורם הוא תעלה סתומה...) (ל"ת) - אורלי של ליאור
6/4/2003  13:17 אורלי - דלקות חוזרות נגרמות לעתים בגלל תעלה סתומה, אבל עברו יופי עם טיפות אנטיביוטיות מתאימות. (ל"ת) - כלבובה
6/4/2003  14:11 כלבובה - דש חמה לאחיך הרופא. איך הוא יכול להתווכח עם המציאות? - אמא 11
6/4/2003  14:35 רגשות האשם לסל - וחסל, וחוות דעת שנייה, בבקשה - ענת ב
6/4/2003  18:16 אוי מקסימות - סאלוש
6/4/2003  18:31 ולמחליפת השמות הסדרתית :) - רפואה מיידית - סאלוש
7/4/2003  14:36 סאלוש תודה רבה. אני אמצא את הטלפון בדפי זהב. (ל"ת) - עמית קרבתלסוף
7/4/2003  16:18 לאח של כלבובה - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש