פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 12:59 אורלי של ליאור מאת:
גם אצלנו חלב אם עזר אבל יכול להיות שזה במקרים פשוטים (מן הסתם לא יעזור אם הגורם הוא תעלה סתומה...) (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  00:53 היי סאלוש - מרב ב
6/4/2003  01:23 אל תרגישי אשמה - ד"ר ליבוביץ
6/4/2003  07:42 הרופא כבר אמר את דברו ואני מסכימה, ובכל זאת אוסיף - עירית ל
6/4/2003  07:46 עכשיו קראתי אחורה וגיליתי שזו רופאה. אז עם הרופאה סליחה. (ל"ת) - עירית ל
6/4/2003  08:57 התינוק העיוור - תיתי
6/4/2003  10:17 מכשירי אדים - אמא של חזקי
6/4/2003  10:29 תיתי וד"ר ליבוביץ - אתן מקסימות ומרגיעות. ואם כבר, אז מגניבה שאלה לגבי רופאי ילדים - עמית קרבתלסוף
6/4/2003  10:31 סאלוש, בקשר לדלקת בעין - ליאתיתי
6/4/2003  10:48 מניקות - צריך לכתוב את זה בגדול - התרופה לדלקת בעין נמצאת אצלך!!! - אמא 11
6/4/2003  11:27 לעירית ל ולכולן - הניקוי הנכון של העיין הוא דווקא מהצד של הלחי לכיוון האף ולא להיפך - כלבובה
6/4/2003  12:15 הייתי היום אצל רופא עיניים - mirit
6/4/2003  12:24 סאלוש - עדי אמא של יובל
6/4/2003  13:17 אורלי - דלקות חוזרות נגרמות לעתים בגלל תעלה סתומה, אבל עברו יופי עם טיפות אנטיביוטיות מתאימות. (ל"ת) - כלבובה
6/4/2003  14:11 כלבובה - דש חמה לאחיך הרופא. איך הוא יכול להתווכח עם המציאות? - אמא 11
6/4/2003  14:35 רגשות האשם לסל - וחסל, וחוות דעת שנייה, בבקשה - ענת ב
6/4/2003  18:16 אוי מקסימות - סאלוש
6/4/2003  18:31 ולמחליפת השמות הסדרתית :) - רפואה מיידית - סאלוש
7/4/2003  14:36 סאלוש תודה רבה. אני אמצא את הטלפון בדפי זהב. (ל"ת) - עמית קרבתלסוף
7/4/2003  16:18 לאח של כלבובה - דוידה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש