ממליצה להשלים את הסבב הרפואי בביקור אצל רופא הילדים הקבוע, ולו לשם עדכון וידוע, אבל גם לצורך קבלת חוות דעתו. לרופאי המוקדים/מר"מים יש לעיתים נטייה לא ברורה לצייד כל פציינט במרשם, שלא נצא בידיים ריקות. לא תמיד זה רע, אבל לא תמיד זה נחוץ. חשוב שמי שרואה את התינוק שלכם כשהוא חולה ידע איך הוא נראה כשהוא בריא!
ומנסיוננו העשיר, אצל קטנתנו באורח קבע העיניים מטפטפות עם האף, ובמקרים נדירים מקדים הטפטוף העצבני מהעין את הנזלת הקלאסית. הנה תיאור: http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=47346 וכמובן שמאז היא כבר עברה אי-אלו התקררויות, בעיקר אלו שמקורן בגן. תקראי גם את התגובות של דנה http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=47360 ושל דיאנה http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=47366.
רפואה שלמה!
|
תוכן התגובה:
|