פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 08:48 תמרה מאת:
ילד שובב כנכס כותרת:
אני מקדימה ואומרת שלכאורה אני לי מושג ירוק בכלום כי אני רק בדרך להיות אמא וכפי שאולי קראת יש לי שק חרדות בעצמי. אבל לי באופן אישי ילד שובב נראה נכס. אישיות. פוטינציאל להיות משהוא משהוא בעתיד. מי יודע לאיזה גדולות הוא נועד. ואת שם זוכה לראות את הניצן בהתהוותו. אל תחסום שור בדישו. אולי צריך לחשוב מחדש על שלל גירושיים חדש שהוא זקוק להם ושיוכלו להשקיט את רעבונו? אולי הבימבה יכולה לשהות בחברתו שעות נוספות... ואולי רק שינוי בגישה שלך יעשה משהוא. אני בכל אופן באופן אישי בעד ילדים שובבים עקשניים מרדניים וכו' אם כל חוסר הנוחות שאולי יש בזה. אורך רוח ובהצלחה. תמרה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  08:22 אולי מנשא? - בלו
6/4/2003  08:24 תותית יקרה - רותם
6/4/2003  12:01 תודה ותגובות - תותית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש