פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/4/2003 11:10
עדי אמא של יובל
מאת:
מעבר תמ"ל
כותרת:
אני לא מבינה בתמ"ל יותר מדי, אבל בכל אופן, אני מניחה שיש הגיון בחלוקה לשלבים לפי התפתחות התינוק. למה בעצם את כבר רוצה להקדים את המאוחר?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/4/2003 16:44
תתקשרי למוקד של מטרנה
-
נון
6/4/2003 18:37
בכלל לא בטוחה שהקו החם יתן לך תשובה לא מוטית
-
ענת ב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש