פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 11:10 עדי אמא של יובל מאת:
מעבר תמ"ל כותרת:
אני לא מבינה בתמ"ל יותר מדי, אבל בכל אופן, אני מניחה שיש הגיון בחלוקה לשלבים לפי התפתחות התינוק. למה בעצם את כבר רוצה להקדים את המאוחר?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  16:44 תתקשרי למוקד של מטרנה - נון
6/4/2003  18:37 בכלל לא בטוחה שהקו החם יתן לך תשובה לא מוטית - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש