חפשי "שלב 2" ו"שלב 3" במנוע ותמצאי דיוני עבר. בין השאר נכתב פה פעם, ששלב 3 הוא "תוסף מזון", כי מגיל שנה ומעלה תזונת הפעוט כבר מתבססת על מזון רגיל. שלבים 1 ו-2 הם "ממש מזון": בשלב 2 יש חלבון, שלא בטוח שיש בשלב 3. למטרנה יש אתר: http://www.materna.co.il, ותוכלי להשוות שם בין השלבים.
|
תוכן התגובה:
|