פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 18:37 ענת ב מאת:
בכלל לא בטוחה שהקו החם יתן לך תשובה לא מוטית כותרת:
חפשי "שלב 2" ו"שלב 3" במנוע ותמצאי דיוני עבר. בין השאר נכתב פה פעם, ששלב 3 הוא "תוסף מזון", כי מגיל שנה ומעלה תזונת הפעוט כבר מתבססת על מזון רגיל. שלבים 1 ו-2 הם "ממש מזון": בשלב 2 יש חלבון, שלא בטוח שיש בשלב 3.
למטרנה יש אתר: http://www.materna.co.il, ותוכלי להשוות שם בין השלבים.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  11:10 מעבר תמ"ל - עדי אמא של יובל
6/4/2003  16:44 תתקשרי למוקד של מטרנה - נון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש