פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 21:40 תיתי מאת:
האם ניסית כוס-קש? כותרת:
אותה כוס פלאית שקש בנוי בתוכה, והיא חביבה ביותר על תינוקות?
(והם נהנים לשפוך את נוזליה על גופם ובגדיהם אבל גם לשתות. חוץ מזה, מה עם פופ-אייס? אותן שקיות להקפאה שגוזרים ומוצצים? יש נטולי צבע מאכל ויש עטירי צבע, לבחירתך. גם זו דרך לתת נוזלים בקיץ. חוץ מזה, האם יכול להיות שאת מחפפת בשתיה ובמנוחה ולכן ירד לך החלב. נסי לתת ציץ כמה שיותר, אולי תעלה התפוקה (כדאי לך, אם לא, תובלי לשחיטה :) )
לגבי עעליה במשקל, אני ממש לא יודעת וגם לא מצליחה בזה מי יודע מה, אבל תתיעצי עם הרופא. יש אבקה נטולת טעם אך עטירת קלוריות, שניתן להוסיף למרק.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  11:35 את יכולה להוסיף לה יותר נוזלים לפירות הטחונים ולמרק (ל"ת) - דיאנה
6/4/2003  23:57 שתיה - ריש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש