פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/4/2003 11:49 מימה מליץ מאת:
לגבי מנשא, יש לך מושג מאיזה סוג את מעדיפה (אינדיאני/ קדמי וכו') כותרת:
אנחנו קנינו (אך טרם השתמשנו, יען כי הילדה עוד בבטן :-) מנשא של ווילקינט (אנגלי). יש להם אתר אינטרנט מאד מפורט ב- www.wilkinet.co.uk, אבל אם מוצא חן בעינייך, אל תזמיני דרך האתר אלא קני ב"דרך אם" בפרדס חנה, שם הוא נמכר ב-200 ש"ח בלבד. לנו נראה שהוא יהיה מאד מאד נוח, ובנוסף הוא גם בעל שם מבחינת הנוחות האורטופדית לתינוק.

חוצמיזה, יש את האינדיאנים למיניהם (אם כבר תהיי בדרך אם, תוכלי לצפות בהדגמות סבלניות בשלל של מנשאים אינדיאנים).

מדיונים קודמים בפורום הזה, הבנתי שגם הבייבי ביורן מומלץ מאד (מנשא שוודי), תוכלי לקרוא ב- www.babybjorn.com/.

ואחרון חביב, הנה דיון ארוך ורב אינפורמציה בפורום של באופן טבעי:
http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?המלצות_מנשאים
לנו מאד עזר, ומשם התוודענו לווילקינט.
הסתייגותי היא אחת - מבחינת קשירה/לבישה של המנשאים, אנחנו נוכחנו לדעת שכולם פשוטים להפעלה ברגע שעקבנו אחרי ההוראות, אז לא הייתי ממהרת להיבהל מאף אחד מהם אפריורי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/4/2003  10:51 נדחפת (סליחה אמאשל...)- מחפשת טרמפ לכנס של נשימקו ביום ו', מאיזור חיפה. תודה!! (ל"ת) - טלטל
6/4/2003  11:21 מאוד ממליצה על מנשא מאיה של הורות טבעית - יעל_מ
6/4/2003  11:52 סליחה, הקישור לאתר באופן טבעי לא יעבוד - מימה מליץ
6/4/2003  17:58 מנשא - סאלוש
7/4/2003  18:06 לטלטל - חיה של שירי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש