אנחנו קנינו (אך טרם השתמשנו, יען כי הילדה עוד בבטן :-) מנשא של ווילקינט (אנגלי). יש להם אתר אינטרנט מאד מפורט ב- www.wilkinet.co.uk, אבל אם מוצא חן בעינייך, אל תזמיני דרך האתר אלא קני ב"דרך אם" בפרדס חנה, שם הוא נמכר ב-200 ש"ח בלבד. לנו נראה שהוא יהיה מאד מאד נוח, ובנוסף הוא גם בעל שם מבחינת הנוחות האורטופדית לתינוק.
חוצמיזה, יש את האינדיאנים למיניהם (אם כבר תהיי בדרך אם, תוכלי לצפות בהדגמות סבלניות בשלל של מנשאים אינדיאנים).
מדיונים קודמים בפורום הזה, הבנתי שגם הבייבי ביורן מומלץ מאד (מנשא שוודי), תוכלי לקרוא ב- www.babybjorn.com/.
ואחרון חביב, הנה דיון ארוך ורב אינפורמציה בפורום של באופן טבעי: http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?המלצות_מנשאים לנו מאד עזר, ומשם התוודענו לווילקינט. הסתייגותי היא אחת - מבחינת קשירה/לבישה של המנשאים, אנחנו נוכחנו לדעת שכולם פשוטים להפעלה ברגע שעקבנו אחרי ההוראות, אז לא הייתי ממהרת להיבהל מאף אחד מהם אפריורי.
|
תוכן התגובה:
|