פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/4/2003 07:09 מטופלת לשעבר מאת:
אתי יקרה כותרת:
סבלתי מאותה בעיה. למעשה הייתי אז עם בן זוג שלא הייתי נשואה לו ועברנו טיפול משותף וכן טיפול שלי לבד כולל כל מיני עזרים - את בטח מכירה.
חייבת לומר שלקח לי הרבה זמן להתגבר על הבעיה ואני יכולה להבין את החששות שלך. אין לי פתרונות עבורך. במקרה שלנו חלק מהבעיה היתה ביחסים שלנו. למעשה מאז שנפרדנו אין לי כל בעיה בתחום... אבל אני חלילה לא מייעצת לך לעשות זאת. שולחת לך סימפטיה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  09:34 מכירה עדויות של מיילדת ורופאת נשים - גילי אבישי
7/4/2003  10:46 אתי יקרה, כקצה חוט - קראי את הדיונים הבאים: - פולינה
7/4/2003  11:02 עוד דיון אחד (הצד של אילנה שמש) - ענת ב
7/4/2003  11:21 ועוד כמה נתיבים - ענת ב
7/4/2003  12:09 נסי גינקולוג מהפנט - תיתי
7/4/2003  15:17 במהלך ההריון אין צורך בשום בדיקה וגינלית. (ל"ת) - אמא שרי
7/4/2003  15:23 אמא שרי - לא נכון - וגיניסמוס
7/4/2003  15:36 נזכרתי. בבאר שבע (סורוקה) פרופ' בן ציון (ל"ת) - תיתי
8/4/2003  12:07 וגיניסמוס, הריוני הראשון עבר עלי בלי אף בדיקה וגינאלית - ענת ב
8/4/2003  22:22 תודה רבה לכולכן על התשובות והעצות החכמות. - אתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש