סבלתי מאותה בעיה. למעשה הייתי אז עם בן זוג שלא הייתי נשואה לו ועברנו טיפול משותף וכן טיפול שלי לבד כולל כל מיני עזרים - את בטח מכירה. חייבת לומר שלקח לי הרבה זמן להתגבר על הבעיה ואני יכולה להבין את החששות שלך. אין לי פתרונות עבורך. במקרה שלנו חלק מהבעיה היתה ביחסים שלנו. למעשה מאז שנפרדנו אין לי כל בעיה בתחום... אבל אני חלילה לא מייעצת לך לעשות זאת. שולחת לך סימפטיה...
|
תוכן התגובה:
|