פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/4/2003 15:23 וגיניסמוס מאת:
אמא שרי - לא נכון כותרת:
בתחילת ההריון, כשעושים אולטרסאונד, בעיקר כדי לבדוק מצב עובר או דופק, הוא נעשה וגינלית. כך אף סקירת המערכות הראשונה. רק כשההריון מתקדם, האולטרסאונד הוא בטני. כנ"ל סיסי שיליה, במובחן מבדיקת מי שפיר, אם את בוחרת לעשות אותה, נעשית וגינלית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  07:09 אתי יקרה - מטופלת לשעבר
7/4/2003  09:34 מכירה עדויות של מיילדת ורופאת נשים - גילי אבישי
7/4/2003  10:46 אתי יקרה, כקצה חוט - קראי את הדיונים הבאים: - פולינה
7/4/2003  11:02 עוד דיון אחד (הצד של אילנה שמש) - ענת ב
7/4/2003  11:21 ועוד כמה נתיבים - ענת ב
7/4/2003  12:09 נסי גינקולוג מהפנט - תיתי
7/4/2003  15:17 במהלך ההריון אין צורך בשום בדיקה וגינלית. (ל"ת) - אמא שרי
7/4/2003  15:36 נזכרתי. בבאר שבע (סורוקה) פרופ' בן ציון (ל"ת) - תיתי
8/4/2003  12:07 וגיניסמוס, הריוני הראשון עבר עלי בלי אף בדיקה וגינאלית - ענת ב
8/4/2003  22:22 תודה רבה לכולכן על התשובות והעצות החכמות. - אתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש