פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 12:07 ענת ב מאת:
וגיניסמוס, הריוני הראשון עבר עלי בלי אף בדיקה וגינאלית כותרת:
את ה-US של שבוע 8 עברתי עם שלפוחית מלאה מאוד - מבחוץ (כך היה מקובל בארה"ב לפני 6-7 שנים, ואולי עדיין, מטעמי ביטוח אחריות רפואית, נמנעו שם להשתמש במתמר).
לא עברתי סקירה מוקדמת, ולמעשה לא הייתי מודעת כלל לאפשרות, מאותה סיבה לעייל.

לא חייבים להישבות בקונספציית הטכנולוגיה בכל מחיר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  07:09 אתי יקרה - מטופלת לשעבר
7/4/2003  09:34 מכירה עדויות של מיילדת ורופאת נשים - גילי אבישי
7/4/2003  10:46 אתי יקרה, כקצה חוט - קראי את הדיונים הבאים: - פולינה
7/4/2003  11:02 עוד דיון אחד (הצד של אילנה שמש) - ענת ב
7/4/2003  11:21 ועוד כמה נתיבים - ענת ב
7/4/2003  12:09 נסי גינקולוג מהפנט - תיתי
7/4/2003  15:17 במהלך ההריון אין צורך בשום בדיקה וגינלית. (ל"ת) - אמא שרי
7/4/2003  15:23 אמא שרי - לא נכון - וגיניסמוס
7/4/2003  15:36 נזכרתי. בבאר שבע (סורוקה) פרופ' בן ציון (ל"ת) - תיתי
8/4/2003  22:22 תודה רבה לכולכן על התשובות והעצות החכמות. - אתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש