פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/4/2003 10:56 יעל מאת:
לנעמה כותרת:
החלטה מעולה, גם אני ילדתי שם והייתי מאוד מרוצה.
חוויית הלידה תלויה בהרבה דברים, בך בעיקר, בבן זוגך, בצוות הרפואי ובקושי הלידה. בכל מקרה, אני הייתי מרוצה מהכל. טיפלה בי מיילדת בשם גלית ברוב שלבי הלידה (מיילדת מקסימה ונעימה) ושעתיים לפני שילדתי התחלפה משמרת וטיפלה בי מיילדת שבסוף גם ילדה אותי, שמה הוא אורנה. משתיהן הייתי מאוד מרוצה. הן היו נעימות ונינוחות.
כמו שאמרתי הלידה עצמה היא חויה אישית ולכן קשה לתת טיפים והמלצות. מה שמאוד חשוב זה להגיד כל מה שכואב או לא נוח. הצוות הרפואי שם פשוט נהדר ויקשיבו לכל מה שאת צריכה.
מה שכן יש להבדיל בין היחס בחדרי הקבלה לבין חדרי הלידה. לחדרי הקבלה מגיעות גם נשים שלא נמצאות במצב של לידה אקטיבית והרבה כאלה ולכן יש שם תחושה של לחץ ושל הרבה אנשים שמסתובבים. כשנכנסים לחדר לידה זה פשוט אחרת, יש מן שקט ורוגע כזה...
בנוגע למחלקות, אני בהתחלה חשבתי לעלות למלונית, אבל בגלל שהלידה שלי היתה מאוד קלה, כל מה שרציתי לעשות זה רק להשתחרר כבר הביתה ובמלונית יש מינימום של 3 לילות ובשבילי זה היה לילה אחד יותר מידי...
בכל מקרה המחלקה בהחלט סבירה, לא מלון 5 כוכבים אבל גם לא נורא (הכל עניין של פינוק). מה שכן, האוכל גרוע מאוד, לי ולבעלי היקר הביאו אוכל מבחוץ בכל פעם שבאו לבקר אותנו.
ביום השיחרור הכל נורא מייגע (תעדיפי להיות ביולדות א'-משתחררות יותר מהר) בדיקת רופא (כיסוי תחת בעיקר בקושי מעיף מבט), רישום התינוק, קבלת מסיכת אב"כ ושיחרור התינוק (החלק הכי מייגע, כבר כל כך רוצים אותו שאין עצבים לחכות בתור...)
בכל מקרה יקירתי, שיהיה לך בהצלחה!!!
יעל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  11:29 נעמה, זה תלוי מה את רוצה ומה חשוב לך - זהר
7/4/2003  13:16 נעמה -תמציא בפורום הרבה דיאלוגים על תל השומר - נירית שפירא
7/4/2003  14:18 אמנם עוד לא ילדתי אבל... - דנה ש
7/4/2003  15:10 לגמרי מסכימה עם דנה. קודם לא היה לי אומץ להגיד - אתי טיוד
7/4/2003  15:25 מילדת פרטית בתל-השומר - אתי
7/4/2003  16:56 אכן, יש שרות כזה בתה"ש, אבל החל מלפני מס' חודשים אין אפשרות לבחור את המיילדת מראש - אתי טיוד


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש