החלטה מעולה, גם אני ילדתי שם והייתי מאוד מרוצה. חוויית הלידה תלויה בהרבה דברים, בך בעיקר, בבן זוגך, בצוות הרפואי ובקושי הלידה. בכל מקרה, אני הייתי מרוצה מהכל. טיפלה בי מיילדת בשם גלית ברוב שלבי הלידה (מיילדת מקסימה ונעימה) ושעתיים לפני שילדתי התחלפה משמרת וטיפלה בי מיילדת שבסוף גם ילדה אותי, שמה הוא אורנה. משתיהן הייתי מאוד מרוצה. הן היו נעימות ונינוחות. כמו שאמרתי הלידה עצמה היא חויה אישית ולכן קשה לתת טיפים והמלצות. מה שמאוד חשוב זה להגיד כל מה שכואב או לא נוח. הצוות הרפואי שם פשוט נהדר ויקשיבו לכל מה שאת צריכה. מה שכן יש להבדיל בין היחס בחדרי הקבלה לבין חדרי הלידה. לחדרי הקבלה מגיעות גם נשים שלא נמצאות במצב של לידה אקטיבית והרבה כאלה ולכן יש שם תחושה של לחץ ושל הרבה אנשים שמסתובבים. כשנכנסים לחדר לידה זה פשוט אחרת, יש מן שקט ורוגע כזה... בנוגע למחלקות, אני בהתחלה חשבתי לעלות למלונית, אבל בגלל שהלידה שלי היתה מאוד קלה, כל מה שרציתי לעשות זה רק להשתחרר כבר הביתה ובמלונית יש מינימום של 3 לילות ובשבילי זה היה לילה אחד יותר מידי... בכל מקרה המחלקה בהחלט סבירה, לא מלון 5 כוכבים אבל גם לא נורא (הכל עניין של פינוק). מה שכן, האוכל גרוע מאוד, לי ולבעלי היקר הביאו אוכל מבחוץ בכל פעם שבאו לבקר אותנו. ביום השיחרור הכל נורא מייגע (תעדיפי להיות ביולדות א'-משתחררות יותר מהר) בדיקת רופא (כיסוי תחת בעיקר בקושי מעיף מבט), רישום התינוק, קבלת מסיכת אב"כ ושיחרור התינוק (החלק הכי מייגע, כבר כל כך רוצים אותו שאין עצבים לחכות בתור...) בכל מקרה יקירתי, שיהיה לך בהצלחה!!! יעל
|
תוכן התגובה:
|