איתי בן חודשיים שוקל 6,650 וגובהו 62 ס"מ. כמובן שהאחות בטיפת חלב נבהלה, בדקה את המשקל פעמים ואמרה שיכול להיות שמשהו לא בסדר. מיד ניגשתי לרופא הילדים הוא טען שזה שטויות. אמא שלי הוסיפה "בלי עין הרע שימשיך לגדול". אצלנו זה עבר בשלום והפסקתי להגיב בהתנצלות כשאמהות אמרו לי שהוא נראה בן חצי שנה. בברכת שתהיה בריאה "בלי עין הרע". אמא של איתי
|
תוכן התגובה:
|