וזה תקין לחלוטין. כפי שכבר כתבו כאן, הדרך הטובה ביותר היא להפסיק לשאוב, מאחר והכמויות כבר מאד קטנות, ורק לסחוט מעט ידנית אם ממש יש גודש מטריד. החלב הנמצא בשד הוא זה שמפסיק את ייצור החלב. אם תמשיכי לשאוב או להוציא חלב באופן קבוע, הוא ימשיך להווצר. ניתן להשתמש בקומפרסים קרים, אם כי לפי כמויות החלב שאת מתארת, לא נראה לי שיהיה צורך. בהצלחה, ד"ר ליבוביץ
|
תוכן התגובה:
|