פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 06:44 ד"ר ליבוביץ מאת:
לאחר הפסקת הנקה יכול עדיין לצאת חלב מהשד חודשים רבים כותרת:
וזה תקין לחלוטין. כפי שכבר כתבו כאן, הדרך הטובה ביותר היא להפסיק לשאוב, מאחר והכמויות כבר מאד קטנות, ורק לסחוט מעט ידנית אם ממש יש גודש מטריד. החלב הנמצא בשד הוא זה שמפסיק את ייצור החלב. אם תמשיכי לשאוב או להוציא חלב באופן קבוע, הוא ימשיך להווצר. ניתן להשתמש בקומפרסים קרים, אם כי לפי כמויות החלב שאת מתארת, לא נראה לי שיהיה צורך.
בהצלחה, ד"ר ליבוביץ

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  14:59 לא מנסיון שלי, ממה שגילה רונאל אמרה בקורס הכנה שלנו, הבנתי שכרוב לא מייבש חלב בכלל אלא רק מקל על גודש. נדמה לי שיש כדורים, לא? (ל"ת) - עמית יבשת
7/4/2003  15:07 יבוש סופי - דנה להט, מדריכת הנקה
7/4/2003  15:08 מניסיוני - מ
7/4/2003  15:09 למה את שואבת? ניסית רק לסחוט ידנית, להקלה על הגודש? (ל"ת) - ענת ב
7/4/2003  15:37 דנה להט, יש לך אח בשם ירון? (ל"ת) - מתעניינת
8/4/2003  10:24 תודה לכולם. אכן אני סוחטת ידנית בלבד. - איריס + 3
8/4/2003  12:23 אכלתי סלט שהיה בו נענע והמון. שמתי לב לכך רק אחרי ששבעתי... האם ייתכן שבגלל זה יש לי ירידה בחלב וכיצד ניתן להשיב את החלב שאבד? (ל"ת) - מדאיג
8/4/2003  15:31 לא מדאיג.... - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש