פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/4/2003 12:23
מדאיג
מאת:
אכלתי סלט שהיה בו נענע והמון. שמתי לב לכך רק אחרי ששבעתי... האם ייתכן שבגלל זה יש לי ירידה בחלב וכיצד ניתן להשיב את החלב שאבד? (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/4/2003 14:59
לא מנסיון שלי, ממה שגילה רונאל אמרה בקורס הכנה שלנו, הבנתי שכרוב לא מייבש חלב בכלל אלא רק מקל על גודש. נדמה לי שיש כדורים, לא? (ל"ת)
-
עמית יבשת
7/4/2003 15:07
יבוש סופי
-
דנה להט, מדריכת הנקה
7/4/2003 15:08
מניסיוני
-
מ
7/4/2003 15:09
למה את שואבת? ניסית רק לסחוט ידנית, להקלה על הגודש? (ל"ת)
-
ענת ב
7/4/2003 15:37
דנה להט, יש לך אח בשם ירון? (ל"ת)
-
מתעניינת
8/4/2003 06:44
לאחר הפסקת הנקה יכול עדיין לצאת חלב מהשד חודשים רבים
-
ד"ר ליבוביץ
8/4/2003 10:24
תודה לכולם. אכן אני סוחטת ידנית בלבד.
-
איריס + 3
8/4/2003 15:31
לא מדאיג....
-
נירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש