פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 12:23 מדאיג מאת:
אכלתי סלט שהיה בו נענע והמון. שמתי לב לכך רק אחרי ששבעתי... האם ייתכן שבגלל זה יש לי ירידה בחלב וכיצד ניתן להשיב את החלב שאבד? (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  14:59 לא מנסיון שלי, ממה שגילה רונאל אמרה בקורס הכנה שלנו, הבנתי שכרוב לא מייבש חלב בכלל אלא רק מקל על גודש. נדמה לי שיש כדורים, לא? (ל"ת) - עמית יבשת
7/4/2003  15:07 יבוש סופי - דנה להט, מדריכת הנקה
7/4/2003  15:08 מניסיוני - מ
7/4/2003  15:09 למה את שואבת? ניסית רק לסחוט ידנית, להקלה על הגודש? (ל"ת) - ענת ב
7/4/2003  15:37 דנה להט, יש לך אח בשם ירון? (ל"ת) - מתעניינת
8/4/2003  06:44 לאחר הפסקת הנקה יכול עדיין לצאת חלב מהשד חודשים רבים - ד"ר ליבוביץ
8/4/2003  10:24 תודה לכולם. אכן אני סוחטת ידנית בלבד. - איריס + 3
8/4/2003  15:31 לא מדאיג.... - נירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש