רועי בן 8 וחצי חוד'. שני ארועים אולי השפיעו עליו באכילת מוצקים. אשמח לשמוע ממישהי שעברה חוויה דומה ולקבל עצות. לפני שבוע הוא נגמל סופית מהציצי ומאז מסרב לאכול ארוחה מוצקה. זה נראה לי מוזר כי בחודש האחרון להנקה הוא אכל תמ"ל וארוחת ירקות אחת במשך היום, ורק בלילה ינק. לכן, לא נראה לי הגיוני שהגמילה תשפיע על התפריט היומי. הדבר השני הוא שהכנסתי הודו לממחה היקות. הוא לא מת על זה!!!... אחרי נסיון כושל אני מנסה מספר שעות מאוחר יותר לתת לו רק ירקות וגם לזה הוא מסרב. לפירות, דרך אגב, הוא סירב מההתחלה (לכל פרי אפשרי). אני לא מתעקשת ונותנת לו בקבוק תמ"ל במקום. השאלה אם יש הגבלה לכמות התמ"ל היומית? תודה. חלי.
|
תוכן התגובה:
|