פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/4/2003 19:16 חלי ש. מאת:
מתפרצת בשאלה:מה עושים כשיש רגרסיה באכילת מוצקים? כותרת:
רועי בן 8 וחצי חוד'. שני ארועים אולי השפיעו עליו באכילת מוצקים. אשמח לשמוע ממישהי שעברה חוויה דומה ולקבל עצות.
לפני שבוע הוא נגמל סופית מהציצי ומאז מסרב לאכול ארוחה מוצקה. זה נראה לי מוזר כי בחודש האחרון להנקה הוא אכל תמ"ל וארוחת ירקות אחת במשך היום, ורק בלילה ינק. לכן, לא נראה לי הגיוני שהגמילה תשפיע על התפריט היומי.
הדבר השני הוא שהכנסתי הודו לממחה היקות. הוא לא מת על זה!!!...
אחרי נסיון כושל אני מנסה מספר שעות מאוחר יותר לתת לו רק ירקות וגם לזה הוא מסרב.
לפירות, דרך אגב, הוא סירב מההתחלה (לכל פרי אפשרי).
אני לא מתעקשת ונותנת לו בקבוק תמ"ל במקום. השאלה אם יש הגבלה לכמות התמ"ל היומית?
תודה. חלי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/4/2003  19:31 French GANON - angel
7/4/2003  21:46 מחפשת משפחתון במודיעין, רצוי בשמשוני- גיל 6 חודשים - נורית
7/4/2003  21:48 סליחה שאני מתפרצת ואין לי ידע לגבי משפחתון רק שוב מבקשת היש למי מכן שולחן מתקפל או פלטה עם רגליות שניתן יהיה להביא לכנס ביום שישי -אני מודאגת כי חסרים לנו שולחנות למציגים - נירית שפירא
8/4/2003  12:54 מעבר לעיצה המצויינת של אנג'ל להתחיל בשגרירות/קונסוליה, - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש