פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 18:23 רונה מאת:
מתגנבת עם שאלת גזים - מתי הכי כדאי לתת את הגליכול?. כותרת:
בהומגליל אמרו לי בין ההנקות אבל מה מתי כמה זמן לפני או אחרי ההנקה??אין הוראות באיזה אז אשמח לשמע מנסיוכן.
תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  19:41 איחסון חלב אם - טלי
8/4/2003  19:57 לגבי שקיות - פלייטקס טובות מאד גם להקפאה (ל"ת) - מרב ב
8/4/2003  20:25 עןד שאלה- נכון שבגיל 9 חודשים אני לא "חייבת" לשאוב אם אני הולכת לשעתיים?? (ותשובה לרונה) - לירון
8/4/2003  20:27 דוןדון- בת כמה היא??? (ל"ת) - לירון
8/4/2003  20:58 ללירון - קיבלת ממני אישור..;-) (ל"ת) - אלה
8/4/2003  21:03 לדיןדין - אלה
8/4/2003  23:23 לירוני, לא, את לא חייבת לשאוב... - הדס
9/4/2003  07:57 תודה לאלה והדס...עכשיו אם היא תבכה לאייל או מישהו אחר, אני תמיד אוכל ל'האשים' אותכם...:-) (ל"ת) - לירון
9/4/2003  09:36 הדס ולירון - פריכיות אורז באמת הולך ? - רותמית
9/4/2003  09:41 רותמית...שוס היסטרי! - לירון
9/4/2003  11:18 תשובות לדוןדון - עדה
9/4/2003  11:22 מה זה הולך - רץ... (ל"ת) - זהר
9/4/2003  15:04 לירון וזהר - תודה! אגב, האם יש פוטנציאל עצירות מהעניין? (ל"ת) - רותמית
9/4/2003  15:27 רותמית, לא יודעת לגבי עצירות אבל נראה לי שיש פוטנציאל דיאטה (=הרזייה) - ענת ב
9/4/2003  17:59 מאיזה גיל אפשר להתחיל עם פריכיות? (ל"ת) - Hilla
9/4/2003  19:12 .תודה גדולה על התשובות! הקטנה בת חודשים ,ועל הקופסא של פלייטקס לא כתטב שום דבר על איחסון בהן,האם בכל זאת אפשר להקפיא בהם? - דוןדון
9/4/2003  19:46 כל אחד אוכל כמות שונה. - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש