פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/4/2003 18:23
רונה
מאת:
מתגנבת עם שאלת גזים - מתי הכי כדאי לתת את הגליכול?.
כותרת:
בהומגליל אמרו לי בין ההנקות אבל מה מתי כמה זמן לפני או אחרי ההנקה??אין הוראות באיזה אז אשמח לשמע מנסיוכן.
תודה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/4/2003 19:41
איחסון חלב אם
-
טלי
8/4/2003 19:57
לגבי שקיות - פלייטקס טובות מאד גם להקפאה (ל"ת)
-
מרב ב
8/4/2003 20:25
עןד שאלה- נכון שבגיל 9 חודשים אני לא "חייבת" לשאוב אם אני הולכת לשעתיים?? (ותשובה לרונה)
-
לירון
8/4/2003 20:27
דוןדון- בת כמה היא??? (ל"ת)
-
לירון
8/4/2003 20:58
ללירון - קיבלת ממני אישור..;-) (ל"ת)
-
אלה
8/4/2003 21:03
לדיןדין
-
אלה
8/4/2003 23:23
לירוני, לא, את לא חייבת לשאוב...
-
הדס
9/4/2003 07:57
תודה לאלה והדס...עכשיו אם היא תבכה לאייל או מישהו אחר, אני תמיד אוכל ל'האשים' אותכם...:-) (ל"ת)
-
לירון
9/4/2003 09:36
הדס ולירון - פריכיות אורז באמת הולך ?
-
רותמית
9/4/2003 09:41
רותמית...שוס היסטרי!
-
לירון
9/4/2003 11:18
תשובות לדוןדון
-
עדה
9/4/2003 11:22
מה זה הולך - רץ... (ל"ת)
-
זהר
9/4/2003 15:04
לירון וזהר - תודה! אגב, האם יש פוטנציאל עצירות מהעניין? (ל"ת)
-
רותמית
9/4/2003 15:27
רותמית, לא יודעת לגבי עצירות אבל נראה לי שיש פוטנציאל דיאטה (=הרזייה)
-
ענת ב
9/4/2003 17:59
מאיזה גיל אפשר להתחיל עם פריכיות? (ל"ת)
-
Hilla
9/4/2003 19:12
.תודה גדולה על התשובות! הקטנה בת חודשים ,ועל הקופסא של פלייטקס לא כתטב שום דבר על איחסון בהן,האם בכל זאת אפשר להקפיא בהם?
-
דוןדון
9/4/2003 19:46
כל אחד אוכל כמות שונה.
-
אלה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש