פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 20:25 לירון מאת:
עןד שאלה- נכון שבגיל 9 חודשים אני לא "חייבת" לשאוב אם אני הולכת לשעתיים?? (ותשובה לרונה) כותרת:
לפעמים קוראים לי לעבודה לשעה, מה שאומר שאני נעלמת מהבית לשעה וחצי
ג ג שעתיים...נכון שאני יכולה לא לדאוג לגבי אוכל (בבוקר זה עוד בסדר- כי היא עוד אכשהו יכולה אולי להכניס איזה 'מוצק' לפה, אבל בערב/לילה...)

אני יודעת את התשובה, סתם צריכה 'אישור'

ורונה- אני תמיד נתתי שהיא היתה בוכה וראיתי שזה מגזים. לא נתתי לה כביכול בשביל 'מניעה', אלא רק כשהיא סבלה. לא יודעת, לא נראה לי סתם ל"העמיס" על הגוף הקטנטן הזה כל פעם לפני האוכל בשביל ליתר בטחון....

ובבקשה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  18:23 מתגנבת עם שאלת גזים - מתי הכי כדאי לתת את הגליכול?. - רונה
8/4/2003  19:41 איחסון חלב אם - טלי
8/4/2003  19:57 לגבי שקיות - פלייטקס טובות מאד גם להקפאה (ל"ת) - מרב ב
8/4/2003  20:27 דוןדון- בת כמה היא??? (ל"ת) - לירון
8/4/2003  20:58 ללירון - קיבלת ממני אישור..;-) (ל"ת) - אלה
8/4/2003  21:03 לדיןדין - אלה
8/4/2003  23:23 לירוני, לא, את לא חייבת לשאוב... - הדס
9/4/2003  07:57 תודה לאלה והדס...עכשיו אם היא תבכה לאייל או מישהו אחר, אני תמיד אוכל ל'האשים' אותכם...:-) (ל"ת) - לירון
9/4/2003  09:36 הדס ולירון - פריכיות אורז באמת הולך ? - רותמית
9/4/2003  09:41 רותמית...שוס היסטרי! - לירון
9/4/2003  11:18 תשובות לדוןדון - עדה
9/4/2003  11:22 מה זה הולך - רץ... (ל"ת) - זהר
9/4/2003  15:04 לירון וזהר - תודה! אגב, האם יש פוטנציאל עצירות מהעניין? (ל"ת) - רותמית
9/4/2003  15:27 רותמית, לא יודעת לגבי עצירות אבל נראה לי שיש פוטנציאל דיאטה (=הרזייה) - ענת ב
9/4/2003  17:59 מאיזה גיל אפשר להתחיל עם פריכיות? (ל"ת) - Hilla
9/4/2003  19:12 .תודה גדולה על התשובות! הקטנה בת חודשים ,ועל הקופסא של פלייטקס לא כתטב שום דבר על איחסון בהן,האם בכל זאת אפשר להקפיא בהם? - דוןדון
9/4/2003  19:46 כל אחד אוכל כמות שונה. - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש