לפעמים קוראים לי לעבודה לשעה, מה שאומר שאני נעלמת מהבית לשעה וחצי ג ג שעתיים...נכון שאני יכולה לא לדאוג לגבי אוכל (בבוקר זה עוד בסדר- כי היא עוד אכשהו יכולה אולי להכניס איזה 'מוצק' לפה, אבל בערב/לילה...)
אני יודעת את התשובה, סתם צריכה 'אישור'
ורונה- אני תמיד נתתי שהיא היתה בוכה וראיתי שזה מגזים. לא נתתי לה כביכול בשביל 'מניעה', אלא רק כשהיא סבלה. לא יודעת, לא נראה לי סתם ל"העמיס" על הגוף הקטנטן הזה כל פעם לפני האוכל בשביל ליתר בטחון....
ובבקשה...
|
תוכן התגובה:
|