|
8/4/2003 21:03
|
אלה
|
מאת:
|
|
לדיןדין
|
כותרת:
|
אני קניתי סטוק של בקבוקים שהיו במבצע והשתמשתי בעיקר בהן. חוצמיזה כל שקית(פליטס\מדלה\אמדה) בסדר. נסי לקנות ב"טוב לי לתינוק" בראש העין. כמה היא תאכל? כמה שתרצה. לכן הקפיאי להתחלה (בת כמה היא?) לא יותר מ50-80 בכל מקרה כדי לא לשפוך סתם. בכל מקרה תנסי לתת לה כמה פעמים לפני שאת עובדת ותראי כמה היא אוכלת. כששאבתי הייתי שואבת, משאירה במקרר ליום למחרת ואם יצאה כמות גדולה הייתי מקפיאה.בכל מקרה בקבוק ששתו ממנו צריך לשפוך את השאר , לכן כדי לחלק את המנות. אם יש לך עוד שאלות קראי במאמרים בפורום הנקה בתפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=317
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|