פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 21:03 אלה מאת:
לדיןדין כותרת:
אני קניתי סטוק של בקבוקים שהיו במבצע והשתמשתי בעיקר בהן. חוצמיזה כל שקית(פליטס\מדלה\אמדה) בסדר. נסי לקנות ב"טוב לי לתינוק" בראש העין.
כמה היא תאכל? כמה שתרצה. לכן הקפיאי להתחלה (בת כמה היא?) לא יותר מ50-80 בכל מקרה כדי לא לשפוך סתם. בכל מקרה תנסי לתת לה כמה פעמים לפני שאת עובדת ותראי כמה היא אוכלת.
כששאבתי הייתי שואבת, משאירה במקרר ליום למחרת ואם יצאה כמות גדולה הייתי מקפיאה.בכל מקרה בקבוק ששתו ממנו צריך לשפוך את השאר , לכן כדי לחלק את המנות.
אם יש לך עוד שאלות קראי במאמרים בפורום הנקה בתפוז
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=317

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  18:23 מתגנבת עם שאלת גזים - מתי הכי כדאי לתת את הגליכול?. - רונה
8/4/2003  19:41 איחסון חלב אם - טלי
8/4/2003  19:57 לגבי שקיות - פלייטקס טובות מאד גם להקפאה (ל"ת) - מרב ב
8/4/2003  20:25 עןד שאלה- נכון שבגיל 9 חודשים אני לא "חייבת" לשאוב אם אני הולכת לשעתיים?? (ותשובה לרונה) - לירון
8/4/2003  20:27 דוןדון- בת כמה היא??? (ל"ת) - לירון
8/4/2003  20:58 ללירון - קיבלת ממני אישור..;-) (ל"ת) - אלה
8/4/2003  23:23 לירוני, לא, את לא חייבת לשאוב... - הדס
9/4/2003  07:57 תודה לאלה והדס...עכשיו אם היא תבכה לאייל או מישהו אחר, אני תמיד אוכל ל'האשים' אותכם...:-) (ל"ת) - לירון
9/4/2003  09:36 הדס ולירון - פריכיות אורז באמת הולך ? - רותמית
9/4/2003  09:41 רותמית...שוס היסטרי! - לירון
9/4/2003  11:18 תשובות לדוןדון - עדה
9/4/2003  11:22 מה זה הולך - רץ... (ל"ת) - זהר
9/4/2003  15:04 לירון וזהר - תודה! אגב, האם יש פוטנציאל עצירות מהעניין? (ל"ת) - רותמית
9/4/2003  15:27 רותמית, לא יודעת לגבי עצירות אבל נראה לי שיש פוטנציאל דיאטה (=הרזייה) - ענת ב
9/4/2003  17:59 מאיזה גיל אפשר להתחיל עם פריכיות? (ל"ת) - Hilla
9/4/2003  19:12 .תודה גדולה על התשובות! הקטנה בת חודשים ,ועל הקופסא של פלייטקס לא כתטב שום דבר על איחסון בהן,האם בכל זאת אפשר להקפיא בהם? - דוןדון
9/4/2003  19:46 כל אחד אוכל כמות שונה. - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש