ל-ה-י-פ-ך... אם תשאירי אותה לשעה-שעתיים בלי חלב אבל עם אדם שלא מניק, אולי היא תואיל בטובה לאכול (ולא רק לטעום כפי שהיא נוהגת לרוב) וגם זה שישאר איתה יקבל קצת בטחון ויכולת להשאר איתה יותר משעה שעתיים. חוץ מזה, לפי מה שראיתי אתמול, תשאירי אותה עם כמה פריכיות אורז והבייביסיטר מסודר! (אגב, קיבלתי מחמאות מעמי על המרפסת עם הפרחים...)
|
תוכן התגובה:
|