הי, לא ציינת בת כמה הקטנה, וזה חשוב לעניין כמויות החלב שהיא צפויה לאכול. לגבי האחסון: כל כלי סטרילי, או כזה שאת יכולה להרתיח/להעביר בסטריליזטור יכול להתאים לאחסון. גם שקיות של פלייטקס יתאימו, אבל את צריכה להזהר שלא למלא אותן (או כלי אחר) יותר מדי, כי בחלב יש תכולת מים גבוהה, ומים שהופכים לקרח מתפשטים, כך שהכלי (או השקית) עלול להתפוצץ אם הוא מלא מדי. בכל מקרה, כדאי לאחסן מנות קטנות (נניח 50 סמ"ק) כי אסור להפשיר ולהקפיא שנית. לגבי כמות השאיבה, כדאי לשאוב כל מה שיוצא (נניח אם אחרי 10-15 דקות שאיבה הזרם נחלש מאוד, אז כדאי להפסיק, או לפחות לעבור לצד השני ולחזור שוב). כך גם תקלי על השד ותבטיחי שלא יתפתח גודש, וגם תשמרי על אספקת החלב שלך.
בהצלחה!
עדה
|
תוכן התגובה:
|