פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/4/2003 22:40 רונה מאת:
פשוט תזרמו.. כותרת:
שלום,
אני בפורום הזה בערך שמונה- תשעה חודשים (מחודש שני)ומשייכת עצמי לחדשות יחסית. לא מצאתי מהו הדיון המדובר מלפני כמה עמודים וזה גם לא חשוב. יכולה לומר שהפורום הזה תרם לי תרומה ענקית מאז שנכנסתי להריון שינה אצלי כ"כ הרבה הנחות בסיס מוטעות והיטיב עימי עם בן זוגי ועם בננו הקטן - ירדן.
המון פעמים ראיתי פה התכסחויות שנוצרו בעיקר בגלל אננונימיות למינהן. לדעתי הכי טוב זה פשוט להתעלם מהן. נקודה.
הותיקות של הפורום הם מה שהופך אותו לכל כך טוב ושונה מאחרים. לא רק אנשי המיקצוע הרופאים , המיילדות, תזונאיות וכו'. אני לא רואה מה הייחוד של הפורום הזה ללא - איריס גוב, איריס אשוח,מרב ב, זהר, סאלוש , שרי, ענת, מעיין של ליב, דיאנה אמא 11 וסליחה אם שכחתי משהי מזיקנות השבט.
לכן אני פונה לכל אחת מכן הישארו עימנו ואל תתיאשו.ולחדשות כמוני או חדשות יותר פשוט תזרמו... אל תנסו לעשות מהפכות או פרובוקציות. אל תחפשו התנגחויות ומלחמות ותכבדו כל שאלה וכל תשובה שניתנת לכן. תהיו חיוביות תנצלו כל פיסת מידע שאתן יכולות לשאוב מהותיקות ומהפורום בכלל כי הערך שלהן פשוט אדיר.
אני באופן אישי לא הגבתי אף פעם לכל ההתכסחויות הנמוכות שהיו כאן והיו - אין מה לעשות אנחנו בכל זאת נשים. אבל באמת שאפילו לרגע לא חשבתי שזה מה שהפורום הזה מייצג. כל מי שחברה בפורום הזה כמוני - על בסיס יומי או מינימום דו-יומי ,יודעת שהערך המוסף שלו לא יסולא בפז.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  18:25 ברחה לי ההודעה. זה בהמשך לדיון שהתחיל כאן לפני כמה עמודים על הכיוון שהפורום תופס. ותיקות - הבקשה היא מכן. תודה. (ל"ת) - רק הפעם
8/4/2003  20:50 את רוצה לדעת את האמת?(אם יש כזה דבר בכלל) - פעם...בשנת 2001 ...
8/4/2003  21:57 וואו, ואני לרגע חשבתי שהכוונה למצב הכלכלי, הפוליטי, החברתי וכו' (ל"ת) - כבד לי
8/4/2003  22:29 אני אמנם לא ותיקה, וגם לא ממש עונה על השאלה שלך, אבל האתר הזה הציל אותי ועזר לי ויש לי רק מילים טובות וחמות. - שמש
9/4/2003  08:31 התקופה הראשונה - שחר ב
9/4/2003  10:47 פשוט הויתיקות כבר שכחו איך אכלו כאן את אור 2 ,בת חן,מרגלית,נרי - אלה
9/4/2003  11:00 אני חושבת שהבעיה העיקרית היא... - נירה
9/4/2003  11:21 אותו נושא שתי זויות - שמש מול אלה - שימו לב
9/4/2003  11:26 ועוד מחשבה ברוח חג החירות - שימו לב
9/4/2003  11:52 התמלאתי נוסטלגיה... - סאלוש
9/4/2003  13:18 עוד נקודת מבט של 'חדשה' - נועה
9/4/2003  14:28 דעתי האישית בהחלט - איריס גוב
9/4/2003  15:10 כנראה לא הובנתי כראוי - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש