|
8/4/2003 22:40
|
רונה
|
מאת:
|
|
פשוט תזרמו..
|
כותרת:
|
שלום, אני בפורום הזה בערך שמונה- תשעה חודשים (מחודש שני)ומשייכת עצמי לחדשות יחסית. לא מצאתי מהו הדיון המדובר מלפני כמה עמודים וזה גם לא חשוב. יכולה לומר שהפורום הזה תרם לי תרומה ענקית מאז שנכנסתי להריון שינה אצלי כ"כ הרבה הנחות בסיס מוטעות והיטיב עימי עם בן זוגי ועם בננו הקטן - ירדן. המון פעמים ראיתי פה התכסחויות שנוצרו בעיקר בגלל אננונימיות למינהן. לדעתי הכי טוב זה פשוט להתעלם מהן. נקודה. הותיקות של הפורום הם מה שהופך אותו לכל כך טוב ושונה מאחרים. לא רק אנשי המיקצוע הרופאים , המיילדות, תזונאיות וכו'. אני לא רואה מה הייחוד של הפורום הזה ללא - איריס גוב, איריס אשוח,מרב ב, זהר, סאלוש , שרי, ענת, מעיין של ליב, דיאנה אמא 11 וסליחה אם שכחתי משהי מזיקנות השבט. לכן אני פונה לכל אחת מכן הישארו עימנו ואל תתיאשו.ולחדשות כמוני או חדשות יותר פשוט תזרמו... אל תנסו לעשות מהפכות או פרובוקציות. אל תחפשו התנגחויות ומלחמות ותכבדו כל שאלה וכל תשובה שניתנת לכן. תהיו חיוביות תנצלו כל פיסת מידע שאתן יכולות לשאוב מהותיקות ומהפורום בכלל כי הערך שלהן פשוט אדיר. אני באופן אישי לא הגבתי אף פעם לכל ההתכסחויות הנמוכות שהיו כאן והיו - אין מה לעשות אנחנו בכל זאת נשים. אבל באמת שאפילו לרגע לא חשבתי שזה מה שהפורום הזה מייצג. כל מי שחברה בפורום הזה כמוני - על בסיס יומי או מינימום דו-יומי ,יודעת שהערך המוסף שלו לא יסולא בפז.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|