|
9/4/2003 11:26
|
שימו לב
|
מאת:
|
|
ועוד מחשבה ברוח חג החירות
|
כותרת:
|
אפשר לנצל את ההזדמנות ולבדוק את מה שכובל אותנו והופך אותנו עבדים לרגשות השליליים, להשתחרר ולצאת מעבדות לחירות האויר הנקי נעים יותר אבל הבוץ חמים וטובעני ומושך למטה. כולנו בנויים ככה אז על מה אנחנו הולכים החג הזה?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|