|
9/4/2003 08:11
|
אלה
|
מאת:
|
|
תודה שעניתי, אבל אשמח לקבל רעיונות םרקטים
|
כותרת:
|
איך להעסיק את הפרחח וכולי. חשבתי על להצטרף, אבל הוא נוסע למזרח ונראה לי לא רעיון טוב עקב המחלה המוזרה שיש שם(לבעלי אין ברירה אלא לנסוע אבל לא אקח תינוק..........
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|