פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/4/2003 07:58 טלטל מאת:
אוף. זה מחזיר אותי כמעט 3 שנים אחורה. כותרת:
מסתבר שהיינו ממש "פריירים" ולא ידענו את ה"חוק". בעלי יצא למילואים שבועיים אחרי הלידה. מילא המילואים עצמם אבל הוא "טחן" שם ימים כלילות כי כל "חבריו" יצאו לחופשה כל דקה בערך. הוא פשוט ילד טוב מדי ולא היה מסוגל לעמוד על זכויותיו (כלומר- טוב לכולם, על חשבון משפחתו).
המילואים נמשכו שלושה שבועות. את היומיים הראשונים עוד העברתי בבית אבל אחר-כך ברחתי להורים שלי. היה הרבה יותר קל.
ודרך אגב, שלא תחשבו שבשבועיים שהוא היה בבית היתה עזרה מי-יודע-מה... זה היה בחודש יוני, והיו לו המון בחינות סוף-סמסטר, לקראת סיום התואר (כן, אז שנינו היינו סטודנטים). על זה כמובן אסור לוותר (ובדיעבד, טוב שהוא כבר סיים, למרות שהמחיר היה כבד אז, כי הוא המפרנס העיקרי עד היום). מזל שבשבועיים הראשונים העולל עוד ישן יותר משעתיים רצוף בלילה אחרת אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת.
ואת הבחינות שלי עשיתי במועדי ב'...
אז הכל בא על מקומו בשלום.
בקיצור- כשאין ברירה אז מסתדרים. ואם כשהבעל מתגייס אז גם המשפחה המורחבת מתגייסת (לעזרה) אפשר לשרוד.
שיעבור בקלות...
טל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  22:07 יעל, פשוט מתבקש- תסעי עם אלה לצימר רחוק - תמי
8/4/2003  22:55 סעי למשפחה - אמא גאה
9/4/2003  00:32 פינת הסוציומט - ריש
9/4/2003  01:11 זהו דבר קצין מילואים ראשי: - צביקה
9/4/2003  08:09 יאללה יעל את מוזמנת - אלה
9/4/2003  09:42 כ"כ מזדהה - tul
9/4/2003  09:43 אלה, יעל וכל מי שנמצא לבד בחג מוזמן אלי לחג ו/או לסדר - Hilla
9/4/2003  16:06 גם אני כל-כך מזדהה אתך - שירין
9/4/2003  16:44 תודה בנות על התמיכה... - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש