פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
9/4/2003 09:42
tul
מאת:
כ"כ מזדהה
כותרת:
הקטנה בת חודש וחצי, עוד חודש לוקחים אותו לחודש. אני נוהגת להתגעגע אחרי עום ארוך שבו אני לא רואה אותו אז חודש?!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
8/4/2003 22:07
יעל, פשוט מתבקש- תסעי עם אלה לצימר רחוק
-
תמי
8/4/2003 22:55
סעי למשפחה
-
אמא גאה
9/4/2003 00:32
פינת הסוציומט
-
ריש
9/4/2003 01:11
זהו דבר קצין מילואים ראשי:
-
צביקה
9/4/2003 07:58
אוף. זה מחזיר אותי כמעט 3 שנים אחורה.
-
טלטל
9/4/2003 08:09
יאללה יעל את מוזמנת
-
אלה
9/4/2003 09:43
אלה, יעל וכל מי שנמצא לבד בחג מוזמן אלי לחג ו/או לסדר
-
Hilla
9/4/2003 16:06
גם אני כל-כך מזדהה אתך
-
שירין
9/4/2003 16:44
תודה בנות על התמיכה...
-
יעל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש