פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/4/2003 09:42 tul מאת:
כ"כ מזדהה כותרת:
הקטנה בת חודש וחצי, עוד חודש לוקחים אותו לחודש. אני נוהגת להתגעגע אחרי עום ארוך שבו אני לא רואה אותו אז חודש?!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  22:07 יעל, פשוט מתבקש- תסעי עם אלה לצימר רחוק - תמי
8/4/2003  22:55 סעי למשפחה - אמא גאה
9/4/2003  00:32 פינת הסוציומט - ריש
9/4/2003  01:11 זהו דבר קצין מילואים ראשי: - צביקה
9/4/2003  07:58 אוף. זה מחזיר אותי כמעט 3 שנים אחורה. - טלטל
9/4/2003  08:09 יאללה יעל את מוזמנת - אלה
9/4/2003  09:43 אלה, יעל וכל מי שנמצא לבד בחג מוזמן אלי לחג ו/או לסדר - Hilla
9/4/2003  16:06 גם אני כל-כך מזדהה אתך - שירין
9/4/2003  16:44 תודה בנות על התמיכה... - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש