פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/4/2003 16:06 שירין מאת:
גם אני כל-כך מזדהה אתך כותרת:
יעל,
אמנם אני עדיין "רק" בהריון כך שאני לא אמורה להישאר לבד עם כל האחריות והעול של טיפול בתינוק/ת קטנטן, אבל אני כל-כך מבינה אותך. גם בימים כתיקונם אני מתחילה לבכות ברגע שאני רואה את הצו בתיבת-הדואר, אבל מה יהיה עכשיו? בעוד חודש וחצי בן-זוגי אמור לצאת למילואים של חודש (צומת תפוח או משהו דומה). והכי מרגיז זה שהוא עושה זאת ברצון, כי הוא מאמין שזו חובתו... אני, בכל אופן, מתכננת לעבור מיידית לחברתי הטובה ביותר - זו התרגולת בכל מילואים. רק שהפעם אני משתדלת לשכנע את עצמי להישאר יותר רגועה, ולו למען העוברית הקטנה שחולקת אתי את המשאבים הפיזיים והמנטליים.
אין לי הרבה עצות קונקרטיות מעבר להזדהות. אני גם החלטתי להפסיק להתערב בשלב זה, אחרי כל מיני נסיונות להעביר אותו למודיעין או משהו דומה (זה נראה הגיוני שלצה"ל יהיה מה לעשות עם דוקטור לביולוגיה, חוץ מאשר כנהג טנק, לא?!). ראיתי שלבן-זוגי טוב ביחידת המילואים שלו, שבה כולם מכירים את כולם ומנסים להתחשב עד כמה שאפשר, ואני גם מרגישה יותר רגועה שאם באמת אצטרך אותו במהלך המילואים (לבדיקת מי-שפיר, למשל), יילכו לקראתו.
מקווה שיעבור מהר ושבאמת תחשבי על מקורות טובים לעזרה ולתמיכה בתקופה הזו, ולא תמיד המשפחה הקרובה היא באופן אוטומטי המקור הטוב ביותר (במקרה שלי, למשל, הם בכלל לא מבינים למה אני כל-כך מתרגשת ממילואים. הרי כולנו עברנו תקופות גרועות יותר במלחמת יום-הכיפורים, למשל...).
אם תרצי לחלוק או סתם להיפגש - את מוזמנת ליצור קשר במייל.
שירין

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
8/4/2003  22:07 יעל, פשוט מתבקש- תסעי עם אלה לצימר רחוק - תמי
8/4/2003  22:55 סעי למשפחה - אמא גאה
9/4/2003  00:32 פינת הסוציומט - ריש
9/4/2003  01:11 זהו דבר קצין מילואים ראשי: - צביקה
9/4/2003  07:58 אוף. זה מחזיר אותי כמעט 3 שנים אחורה. - טלטל
9/4/2003  08:09 יאללה יעל את מוזמנת - אלה
9/4/2003  09:42 כ"כ מזדהה - tul
9/4/2003  09:43 אלה, יעל וכל מי שנמצא לבד בחג מוזמן אלי לחג ו/או לסדר - Hilla
9/4/2003  16:44 תודה בנות על התמיכה... - יעל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש