פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/4/2003 20:48
עדה
מאת:
ניסית לשאוב בבוקר, לפני ההנקה מהצד השאוב?
כותרת:
זה קצת כמו לדלג על הנקה, אבל יותר יעיל, כי בלילה יש ייצור מוגבר.
וכפי שכבר כתבתי, אין לך מה לדאוג שהקטנצ'יק ירעב - גם אחרי המשאבה היעילה ביותר, הוא יכול לינוק ארוחה משביעה (אם כי יתכן ויצטרך להתאמץ קצת יותר מהרגיל).
בהצלחה!
עדה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/4/2003 18:59
זה מתייעל מעצמו, בתנאי
-
תיתי
14/4/2003 20:02
סחטיין על ההכנה מראש.
-
ארזית
14/4/2003 20:59
אם תפרטי קצת
-
אלה
15/4/2003 00:22
הדבר החשוב ביותר הוא לגרות את רפלקס שחרור החלב
-
ד"ר ליבוביץ
16/4/2003 07:57
תרשי לי להזדהות איתך
-
אמא של ליאור
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש