פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/4/2003 20:48 עדה מאת:
ניסית לשאוב בבוקר, לפני ההנקה מהצד השאוב? כותרת:
זה קצת כמו לדלג על הנקה, אבל יותר יעיל, כי בלילה יש ייצור מוגבר.
וכפי שכבר כתבתי, אין לך מה לדאוג שהקטנצ'יק ירעב - גם אחרי המשאבה היעילה ביותר, הוא יכול לינוק ארוחה משביעה (אם כי יתכן ויצטרך להתאמץ קצת יותר מהרגיל).


בהצלחה!

עדה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/4/2003  18:59 זה מתייעל מעצמו, בתנאי - תיתי
14/4/2003  20:02 סחטיין על ההכנה מראש. - ארזית
14/4/2003  20:59 אם תפרטי קצת - אלה
15/4/2003  00:22 הדבר החשוב ביותר הוא לגרות את רפלקס שחרור החלב - ד"ר ליבוביץ
16/4/2003  07:57 תרשי לי להזדהות איתך - אמא של ליאור


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש