אני לא יודעת איפה אתם גרים,אבל אני היתי מחפסת משהוא אחר. כל הסיפר לא ממש נישמע, ניראה לי שזה לא מקום ברי שהילדה שלך תיגדל בו.
ולגבי האוכל....ניראה לי בעתי לישלוח אוכל מהבית,מישום שילדים אוהבים מה שיש לאחרים בצלחת....כך שבכל מיקרה היא תיכל אוכל של המישפחתון.
|
תוכן התגובה:
|